Inlägg från: Anonym (Lycklig man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lycklig man)

Tagen på bar gärning vid otroget?

CleoX skrev 2023-06-15 09:34:57 följande:

Jag har blivit tagen på bar gärning en gång på en större firmafest där jag, med min mans godkännande vill jag tillägga, smet iväg med en fd yngre arbetskollega till ett avskilt rum. Efter lite inledande sug och slickande så hade jag kjolen fått min tajta kjol uppdragen till midjan och kan knullade mig stående mot en vägg. Jag såg då hur dörren öppnades och hans fru eller sambo tittade in med stora förvånande ögon. Killen såg inget eftersom han var vänd mot mig med sitt ansikte mot mina bröst så jag låtsades som ingenting och lät honom knulla klart och komma. Både sexigt och pinsamt. Hon valde att stänga dörren när han kom och han fick reda på att hon sett det först lite senare. Blev tydligen jättejobbigt efteråt vilket ju är trist. Min gubbe blev dock heltänd när han fick höra det. Man reagerar olika. 

Svårt att försvara otrohet men det är var och ens ansvar . Vi verkar ha samma upplägg som ni och jag förstår att fin man gillade det!
  • Anonym (Lycklig man)
    CleoX skrev 2023-06-15 09:57:12 följande:
    Ja, jag kan tack min lyckliga stjärna att jag har en gubbe som gillar att se på när jag njut ohämmat med andra män och killar. Jag tänder själv att att låta honom titta på utan att få deltaga. Faktum är att jag även tände på att killens fru kom på oss, såg oss och att vi fortsatte knulla. Det låter ju tokigt, men för mig var det tändande.
    Det är en fantastisk känsla att se den man älskar njuta så.
    Förstår att det kan låta tokigt för många och har ibland tänkt att man kanske inte borde känna som man gör men varför inte när det ger oss så mycket
  • Anonym (Lycklig man)
    Anonym (jaha) skrev 2023-07-22 17:56:56 följande:
    Jamendåså... så förmodar jag att du själv är ok med att din fru kommer hem skönt nyknullad av män med storlek XL i brallan, livet är ju till för att avnjutas eller hur?
    Det är helt fantastikt när min fru gör det. Sen är stirleken iofs ganska ointressant för oss båda. Hennes favoritälskare har avsevärt mindre än mig men hon är jävligt nöjd när hon träffat honom!
Svar på tråden Tagen på bar gärning vid otroget?