nigl skrev 2023-09-07 13:07:02 följande:
Exakt! Jaha du har det? Hade min mens varit mer regelbunden än vad den är så hade jag nog också slutat testa. Har hänt ett par gånger nu att mensen kommit på kvällen när jag fått ett negativt test på morgonen.. Då hade jag ju lika gärna kunnat låta bli 😊
Nej det har inte blivit mer än ett par gånger de senaste veckorna för man ?laddar upp? lite för att orka den här veckan? Otroligt trist
Nu har jag hittills bara testat med stickor men tänker att jag börjar med digitala nu om sträcket börjar bli lite mörkare och jag närmar mig när jag borde ha ägglossning. Så helgen blir nog digitala. Trots att de är så dyra så tycker jag det är otroligt bekvämt med såna.
Men det låter ju lovande 😍 åh hoppas det gått vägen nu!
Ja mens och ägglossning är som en klocka ?
Eller hur, uppladdningen tar sin energi helt klart samtidigt som jag är så nojjig att man missar någon mer chans genom att bara ligga som galningar under själva ägglossningen 🙈😅
Jag gjorde också så, testade med stickor först, slösa på dem liksom.. Och sen när det endå visar starkare på dem så kör jag på ett digitalt.. Så gjorde jag denna månaden, fick ju glad gubbe direkt med de digitala denna cykeln så då behövde jag bara använda mig av ett.. Så nu har jag ju fler på lager 💛
Är dock lite inne på att ta en paus, behöver nog det.. Hur man nu gör 🙈
Lätt att känna så nu, och vid mens.. Sen är man där endå sen och ska försöka 😅
Kanske trippeldubblar dosen här 👶
Ja jag vet inte, har ingen känsla åt något håll.. Mer åt det sämre. Tänker att alla dessa symtom är mellan äl och mensen symtom 🤦?♀️😁
#positivaklubben 😅