nigl skrev 2023-08-30 10:01:58 följande:
Ja man får ju det, men det är bara att komma igång igen, får inte deppa ihop för mycket 🥰
Jag kör igång idag! I och med att det började tidig morgon iförrgår och drog igång på kvällen så tycker jag faktiskt det får räknas som mensens första dag. Kommer nog också köra eftermiddag/kväll för att slippa eventuella biverkningar direkt 🙌🏼 men då kör man bara på och tar 2 tabletter ihop då? Känns så läskigt på något sätt haha.
Oj ja 11 dagar i sträck är fasen slitigt 😅 men vad gör man inte för att få till det! Jag tror vi kommer köra varannan dag också fram till att ägglossningssymtom börjar komma och då köra varje. Min läkare sa att vi skulle ligga dag 9-16 varje dag (från kurstarten) så kommer vi inte missa ägglossning så kanske får prova det. Tycker det blir så tråkigt när det är ett måste 😔
Men wooow vad kul!! Vilken känsla när det är positivt va 😍 åh håller verkligen tummarna att det är en ordentlig en för din del den här månaden! ⭐️❤️
Eller hur, försöka hantera det så gott det går.. Jag brukar få en rejäl dipp typ första dagen när mensen anländer sen går det endå hyfsat bra endå 🤗
Det gör du rätt i 👏
Jag tog 2 tabletter i ett kör, ner med dem bara 🤭 jag kände också så först, men det har ju gått bra.. Känner dock av Ägglossningsmärta mer nu sen letrozolen, vet inte ens hur det känns om man blir överstimulerad? Jag skulle vilja ta ett progesteron prov samt göra ett Ul.. Men då får jag gå privat, vet heller inte vart man gör själva progesteron provet.. Har du gjort de?
Sen tänker jag om man någon gång behöver ta trippel, törs man det liksom 🙈
Jaha, till och med varje dag under själva kur starten? Det visste inte jag att man "skulle". 🤗 Tack för tips till kommande månad.
Jaaa, 11 dagar var helt klart slitigt och jag ifrågasätter mig stundvis om det är värt det, man blir ju inte så upphetsad av detta planerade sexet precis 🙈
Ja jag känner mig så glad att jag hittade den denna månaden och nu, så vi kan köra på ❤️
Hoppas sååå att det kan vara vår tur nu snart. 🙏