Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Sonen låg åt fel håll idag hos bm. Eventuellt blir det vändningsförsök nästa vecka, kan ju hoppas han vänt sig innan dess...
Nån som gjort vändningsförsök tidigare?
16 dagar till bf för min del, jobbar sista dagen på fredag. Bebis är fixerad och ej ruckbar sedan ett par veckor tillbaka.
Har haft väldigt ont till och från idag, det gör liksom ont när bebis rör sig och hugger som blixtar i underlivet. Blir fundersam kring om något är på g eller om jag bara kört på för hårt idag, har byggt möbler och haft mig hela dagen
Vecka 36+2
Jag blir galen på kroppen, ena dagen känns det som något är på gång med magknip/mensvärk/ryggvärk andra dagen ingenting😂
Idag har jag varit ute på power walk och kört intervaller i trapp och nu har jag magknip igen och kaos mage. Kroppen är underlig, speciellt när man aldrig upplevt detta innan. Är iallafall glad att jag kan promenera och träna trots att jag är såpass gravid, känns ändå skönt i kroppen efteråt.
Vill verkligen träffa bebis nu och känns som att något är på gång nu sista tiden, sover allt sämre pga av allt kissande sen vaknar jag också och är hur pigg som helst mitt i natten? Känner någon igen sig?
Dock ingen slempropp eller andra syntom, bara ökade flytningar typ..
Vecka 36+2
Jag blir galen på kroppen, ena dagen känns det som något är på gång med magknip/mensvärk/ryggvärk andra dagen ingenting😂
Idag har jag varit ute på power walk och kört intervaller i trapp och nu har jag magknip igen och kaos mage. Kroppen är underlig, speciellt när man aldrig upplevt detta innan. Är iallafall glad att jag kan promenera och träna trots att jag är såpass gravid, känns ändå skönt i kroppen efteråt.
Vill verkligen träffa bebis nu och känns som att något är på gång nu sista tiden, sover allt sämre pga av allt kissande sen vaknar jag också och är hur pigg som helst mitt i natten? Känner någon igen sig?
Dock ingen slempropp eller andra syntom, bara ökade flytningar typ..
Att vara pigg nitt i natten kan jag skriva under på haha, detta är något som pågått under hela min graviditet, men i perioder.. nu är en sån period. kissar 2 gr/natt och har svårt att somna om. nu har jag varit vaken sen kl 03.30...
på tal om något annat, igår fick jag synrubbningar, lite flimmer eller mer en blixt i synfältet som varade ca 20-30 minuter. de var lite läskigt. jag har inte haft högt blodtryck eller äggvita I urinen men blev värt skraj för att nått var fel. efter lite googlande så tror jag att det var ögonmigrän då huvudet kändes tungt efteråt. men sjukt vad saker man ska vara med om, som man inte haft tidigare. Har ni andra upplevt liknande?