Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Min verkar också ha fixerat sig nu, från att ha legat i säte för en vecka sedan till rättvänt läge och fixerad, det är snabba svängar ibland.😅
Har inte gått upp i vikt nåt senaste 2 veckorna däremot tog SF-måttet ett skutt upp idag, från mellan de översta 2 strecken till att ligga på det översta. Bm konstaterade bara att: ja du verkar ju få stora barn så det är inget konstigt.
Har varit hos bm, bebis är fixerad så det förklarar varför jag fått så ont i ryggslutet Och ljumskarna.
Jag är öppen 2cm, hon gjorde en hinnsvepning och kände bebis huvud. Hoppas så att den ger resultat!
Har varit hos bm, bebis är fixerad så det förklarar varför jag fått så ont i ryggslutet Och ljumskarna.
Jag är öppen 2cm, hon gjorde en hinnsvepning och kände bebis huvud. Hoppas så att den ger resultat!
Min bebis är också fixerad, så det är därför det strålar så förbannat ner i ljumskarna alltså
Håller tummarna att hinnsvepningen gör susen!
Senaste dagarna har jag känt mig lite off, illamående, magknip, trött, värre halsbränna.. Ena dagen känner man av vad jag tror är förvärkar sen poff borta.
Min bebis är också fixerad, så det är därför det strålar så förbannat ner i ljumskarna alltså
Håller tummarna att hinnsvepningen gör susen!
Senaste dagarna har jag känt mig lite off, illamående, magknip, trött, värre halsbränna.. Ena dagen känner man av vad jag tror är förvärkar sen poff borta.
Jag har också känt mig väldigt off senaste dagarna, börjar bli slitsamt. Bm såg på mig att det var jobbigt och erbjöd hinnsvepning efter att hon kontrollerat så att allt såg bra ut. Men jag har läst på lite och det verkar inte vara så många som fungerat, så jag hoppas att jag tillhör de få personerna som det fungerar för
Tack, vill inte ha för höga förhoppningar. Men som hon grävde så hoppas jag verkligen att det ger resultat! Fick lite tips på hur man kan stärka värkarna om de kommer.
Tack, vill inte ha för höga förhoppningar. Men som hon grävde så hoppas jag verkligen att det ger resultat! Fick lite tips på hur man kan stärka värkarna om de kommer.
Känner mig väldigt öm och kommer slemmigt blod när jag går på toa, så färdknäppen hoppar jag.
Bröstmassage och varm dusch, se till så att man masserar som att man ammar bebis.