Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Ingen bebis här heller tyvärr, har fått fruktansvärt ont av foglossningen kan knappt sova, sitta eller lyfta benen utan att det känns som blygdbenet ska delas i tusen bitar.
Hur funkar det med hinnsvepning? Jag ska till BM nästa vecka och är då i v.40 (39+2) kan man be om en när man är där? Eller ska man boka in ett separat besök för det?
Känner igen den känslan.
Bm gör det på mig under de vanliga inbokade besöken. Jag behövde inte be om det själv, hon som tog upp det som förslag efter kontrollen och allt såg bra ut.
Vecka 37+1 här och var hos BM idag och fick veta att bebis var fixerad och långt ner. Fått för mig att det är ovanligt att bebis blir fixerad när man är omföderska?
Har en hel del sammandragningar och mensvärk. Sonen föddes i v 37+4 så hoppas att bebis vill något liknande
Jag har också hört att det är ovanligt.
Denna bebisen är min första som fixerar sig, de andra har inte gjort det.
Känner igen den känslan.
Bm gör det på mig under de vanliga inbokade besöken. Jag behövde inte be om det själv, hon som tog upp det som förslag efter kontrollen och allt såg bra ut.
Ja det har jag också hört, att de ofta fixerar sig i sista sekund.
min bm var förvånad och sa att min hade fixerat sig förra veckan, dvs 2 veckor innan bf.
Mensvärk låter ju lovande, som att nåt är på g.😊
Det gjorde hon innan bf, men först efter att hon kontrollerat att allt såg bra ut för att göra det.
Det är svårt att komma åt tappen själv, jag har känt på min men vill inte pilla för mycket.
Jag har provat färdknäppen ett par ggr, men för mig fungerar det inte.
önskar bättre lycka till dig 🙂
Jag har provat färdknäppen ett par ggr, men för mig fungerar det inte.
önskar bättre lycka till dig 🙂