Bf november
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Hej! :)
Skapar en tråd för oss med bf i november.
Själv bor jag i göteborg och jag har precis plussat, går detta vägen får vårat 2019-barn ett syskon i november. Mitt bf är 6/11.
Ser fram emot att få dela denna tid med er!
Det känns skönt att ha fått ett datum och även att det ändå har hänt något där nere. Har ju haft på känn att det har varit förvärkar som inte kickar igång ordentligt.
Om det blir igångsättning så kommer det först att göras En läkarkontroll innan de bestämmer hur.
Nu har jag jättemycket molvärk, hoppas så att det går över till ordentliga värkar!
Vaknat mitt i natten och fått nån låsning i höften eller om bebis klämmer på nån nerv så ena benet värker.
Så ligger vaken med telefonen😅
Hittade ett tips om att ta microlax för att få igång värkarna. Tänkte dela med mig om nån vill testa.😊
Vaknat mitt i natten och fått nån låsning i höften eller om bebis klämmer på nån nerv så ena benet värker.
Så ligger vaken med telefonen😅
Hittade ett tips om att ta microlax för att få igång värkarna. Tänkte dela med mig om nån vill testa.😊
Har också läst att det kan vara bra med microlax, köper det imorgon om det blir en ny hinnsvepning då Och testar .
Jag har inte känt någonting inatt, molvärken försvann helt.
Vaknade med molande värk i rygg och nedre mage samma känsla som jag haft förut med magknip och en känsla av att behöva gå på toa men inget händer.
Är nog lite förstoppad så ska absolut testa microlax men behöver åka till Ica och handla så börjar nog med det, brukar alltid få känningar av att köra den där tunga kundvagnen.
Vaknade med molande värk i rygg och nedre mage samma känsla som jag haft förut med magknip och en känsla av att behöva gå på toa men inget händer.
Är nog lite förstoppad så ska absolut testa microlax men behöver åka till Ica och handla så börjar nog med det, brukar alltid få känningar av att köra den där tunga kundvagnen.
Jag har inga känningar alls mer än det jag har känt senaste månaden? är less på det här och tror att jag skiter i hinnsvepningen imorgon, har fortfarande ont efter förra och det händer ju inget ändå.
Hoppas att ni andra slipper passera bf.
Jag vaknade upp och är lös i magen idag, kan ju hoppas att det är positivt tecken.
Har beslutat mig för att ge hinnsvepningen ett nytt försök, 3:e gången gillt. Dels för att se om det har hänt något, men också för att jag måste kolla blodtrycket. Tänker att jag köper microlax på hemvägen för att prova med en liten extra skjuts. Är ändå på bf+8 idag.
Nu vill jag ha bebis till helgen
Jag vaknade upp och är lös i magen idag, kan ju hoppas att det är positivt tecken.
Har beslutat mig för att ge hinnsvepningen ett nytt försök, 3:e gången gillt. Dels för att se om det har hänt något, men också för att jag måste kolla blodtrycket. Tänker att jag köper microlax på hemvägen för att prova med en liten extra skjuts. Är ändå på bf+8 idag.
Nu vill jag ha bebis till helgen