Anonym (tur) skrev 2023-03-21 15:56:40 följande:
Jag menar precis det jag sa, att du inte har skrivit ut din handläggares personnummer i din korrespondens med soc och postat till din handläggares hemadress. Eller du kanske ljög?
Jag var inte medveten om att du bor i landets samtliga 290 kommuner, så du behöver vända dig till alla kommuner för att framföra din kritik kring ditt specifika ärende.
Nej, jag är inte beredd att sköta det åt dig. Om du känner att du har en stund över mellan internetgnällningarna kan du faktiskt själv göra en insats.
Det kallas inte att utreda sin handläggare utan den korrekta benämningen är att (nät)stalka.
Du framstår som en väldigt märklig figur med taskig läsförståelse.
Jag har aldrig hävdat att jag sänt någon kommunicering hem till någon handläggare. Varför sitter du och fantiserar om det? Sen påstår du att jag ljuger för att jag inte har gjort något som jag aldrig påstått att jag skulle göra. Jätteskumt.
Du tycks heller inte känna till att socialtjänsten är en decentraliserad myndighet. Varje kommun har en alldeles egen socialtjänst. Därmed behöver man vända sig till samtliga kommuner om man vill åstadkomma en generell förändring.
Nej, du tycks inte heller vilja ta på dig uppgiften. Ska man tolka det som att du är nöjd över socialtjänstens arbete, eller gillar du bara att kritisera andra?
Så det är stalking som socialtjänsten sysslar med när de anger våra personnummer 30 gånger i en och samma utredning, för att sedan skicka kommunicering och utredning med vanlig post, med icke obetydlig risk att sekretessbelagd information hamnar i fel händer? Okej, bra att vi utrett den saken