Anonym (Nosnos) skrev 2023-04-12 13:34:29 följande:
Hej jag tänkte hoppa in här jag med 😃
Vi ska börja försöka nu denna månad. Första barnet för båda, men varit gravid en gång tidigare men då gjort abort (ca 10 år sedan).
Tog ut min sista nuvaring i februari varav jag hade en blödning, och min första riktiga mens sedan dess tog slut igår.
Är nu superpeppad på att komma igång! försökte med ägglossningstester förra månaden men stressade bara upp mig själv så struntar i det nu 😂
Kul att följas åt med flera som försöker få en 2024 bebis ❤️
Hej!! Ny här på FL 😊
Så mycket igenkänning på ditt inlägg att jag såg det som ett tecken att skriva själv istället för att bara läsa.
Vi försöker för första gången denna månad, första barnet. Slutade med nuvaring i mitten mars, så inte fått min första vanliga mens än (väntar otåligt). Gjorde också en abort för 11 år sedan. Då fick jag symtom väldigt tidigt.
Känner mig taggad men också lite nervös. Var rätt avslappnat inställd till att börja försöka men senaste veckan har jag blivit smått besatt. Inne här på FL och läser för fullt.
Har inte bestämt mig för om jag ska använda ägglossningstest. Lite orolig att det triggar en oro som gör mig mindre avslappnad. Å andra sidan spännande att se vad som händer i kroppen (+ ökad chans att timea).
Hur som helst, kul att vara här! Ska bli roligt att följa er alla och hoppas på många plus och 2024 bäbisar ❤️