• MikNis

När en man är otrogen

När en man är otrogen då beror det oftast på att han har haft svårt att säga nej.   

• Svar på tråden När en man är otrogen
  • Anonym (Fia)

Min var otrogen för att jag varit otrogen innan... Tyckte väl att de va rättvisa...

• Anonym (***)

Det beror på att han saknar sin mammas bröst o är avundsjuk på sin pappa som får *komma till* mamman.
    Det kan också bero på att han någon gång under uppväxten inte fått beröm för att han kunnat träffa toastolen rakt o vill då ha bekräftelse från flera kvinnor att han kan träffa ett hål med sin lille vän.
    Ett ex skyllde på sin pappa, att det berodde på att hans pappa inte hade kramat honom så många gånger under uppväxten. Han kanske tände på sin pappa, vem vet?

• Anonym (??)

Om det är tänkt som en fråga; menar du att alla som är otrogna gör det utefter ett erbjudande från någon annan? 

• Anonym (M)
    Anonym (??) skrev 2022-08-06 14:21:13 följande:

Om det är tänkt som en fråga; menar du att alla som är otrogna gör det utefter ett erbjudande från någon annan? 

Vilket är helt absurt, det brukar vara de otrogna männen som raggar andra. Har själv en efter mig nu 
  • Anonym (??)
    Anonym (M) skrev 2022-08-19 10:53:12 följande:
    Vilket är helt absurt, det brukar vara de otrogna männen som raggar andra. Har själv en efter mig nu 
    Det var så jag tänkte. Som om de otrogna männen är viljelösa våp som inte törs säga nej till alla dessa kvinnor som jagar gifta män.
    Tror iofs att ts är ett troll. 
  • KimLinnefeldt

Han söker spänning. Spänning är upphetsande. Slentrian är motsatsen.

Och så har han bristande moral och självkontroll.

• Anonym (??)
    Anonym (Tryggve) skrev 2022-08-19 11:32:13 följande:
    Det har han verkligen.
    Females har inte det. Dom gör ett val, för att dom vill.
    Få spänning och njuta av livet.
    Ot KD!
  • Anonym (njet)
    Anonym (??) skrev 2022-08-19 11:09:55 följande:
    Det var så jag tänkte. Som om de otrogna männen är viljelösa våp som inte törs säga nej till alla dessa kvinnor som jagar gifta män.
    Tror iofs att ts är ett troll. 
    Äh, det är väl det vanliga skitsnacket som alla otrogna kör med för att slippa ta ansvar för sina handlingar och utmåla sig själva som offer. Inget är någonsin deras eget fel, det är alltid någon eller något annat som fick dem att dra ner brallorna.... allt är såklart deras partners och/eller förhållandets fel.

Tänk om dessa människor kunde ägna kunde ägna lika mycket tid och energi på att jobba med sig själva som de lägger på att hitta på patetiska ursäkter  
  • Anonym (M)
    Anonym (njet) skrev 2022-08-22 14:30:50 följande:
    Äh, det är väl det vanliga skitsnacket som alla otrogna kör med för att slippa ta ansvar för sina handlingar och utmåla sig själva som offer. Inget är någonsin deras eget fel, det är alltid någon eller något annat som fick dem att dra ner brallorna.... allt är såklart deras partners och/eller förhållandets fel.

Tänk om dessa människor kunde ägna kunde ägna lika mycket tid och energi på att jobba med sig själva som de lägger på att hitta på patetiska ursäkter  
    Fast här så handlade det om att det skulle vara den andra kvinnans fel som har raggat upp dem (vilket hon typ aldrig gör, utan det är den otrogne mannen som jagar prassel), inte partnerns och/eller förhållandets fel.
Svar på tråden När en man är otrogen