• MikNis

När en man är otrogen

När en man är otrogen då beror det oftast på att han har haft svårt att säga nej.   

• Svar på tråden När en man är otrogen
  • Anonym (M)
    Jimmy75 skrev 2022-09-06 07:22:57 följande:
    Exakt! Det bästa hade varit om de skiljt sig?.FÖRE de sprang med någon annan och som ALLRA senast när det hänt första gången. Kolla själv hur det påverkade din syn på relationer. Du gillar den modellen och vill göra den vidare till dina barn förstår jag???

Det är ingen som sprang med någon annan, så det är inte möjligt att det kunnat påverka min syn på relationer.

Era fantasier och påhitt om mig får stå för er.

• Anonym (Anonym@)
    Anonym (M) skrev 2022-09-06 10:39:04 följande:
    Jag skriver att de inte skilde sig.
    Jag skriver inte att jag ställde frågor om någon skilsmässa.
    Herregud, även om mina föräldrar inte skilde sig (tyvärr) så gjorde de klart för mig ibland när jag ställde frågor att vissa detaljer vill de hålla för sig själva och är privat och vuxensaker, 
  • Anonym (M)
    Anonym (Anonym@) skrev 2022-09-06 11:24:05 följande:
    Herregud, även om mina föräldrar inte skilde sig (tyvärr) så gjorde de klart för mig ibland när jag ställde frågor att vissa detaljer vill de hålla för sig själva och är privat och vuxensaker, 
    Ja precis, de skilde sig inte och jag ställde inga frågor om någon skilsmässa.
  • molly50
    Anonym (M) skrev 2022-09-10 11:38:07 följande:
    Ja precis, de skilde sig inte och jag ställde inga frågor om någon skilsmässa.
    Hur menar du då med det här?

ibland när jag ställde frågor 
  • Anonym (M)
    molly50 skrev 2022-09-10 11:56:39 följande:
    Hur menar du då med det här?

ibland när jag ställde frågor 
    Det handlade om andra saker än en skilsmässa, hur skulle jag kunna ha ställt frågor om någon skilsmässa när det inte fanns någon skilsmässa?
  • molly50
    Anonym (M) skrev 2022-09-10 12:12:20 följande:
    Det handlade om andra saker än en skilsmässa, hur skulle jag kunna ha ställt frågor om någon skilsmässa när det inte fanns någon skilsmässa?
    Ok. Men då borde du kanske ha förtydligat det lite mer.
    Det var lätt att missuppfatta den meningen.
  • Anonym (M)
    molly50 skrev 2022-09-10 14:27:03 följande:
    Ok. Men då borde du kanske ha förtydligat det lite mer.
    Det var lätt att missuppfatta den meningen.
    Skyll inte på mig för att ni missuppfattar och läser in någonting som inte står där.
  • molly50
    Anonym (M) skrev 2022-09-10 15:16:31 följande:
    Skyll inte på mig för att ni missuppfattar och läser in någonting som inte står där.
    Om det bara varit en som hade missuppfattat så hade jag kunnat hålla med dig.
    Men när fler frågar dig samma sak så är det kanske du som har varit lite otydlig.
  • Anonym (M)
    molly50 skrev 2022-09-10 17:04:12 följande:
    Men när fler frågar dig samma sak så är det kanske du som har varit lite otydlig.
    Jag har skrivit klart och tydligt att de inte skilde sig.
  • Anonym (??)
    molly50 skrev 2022-09-10 17:04:12 följande:
    Men släpp det nu! Varför ska hon plötsligt grillas?
Svar på tråden När en man är otrogen