Barnet går på husdjuren
Så tack om du orkar läsa igenom
Jag jobbar inom djurvården och detta skulle ju kunna leda till åtal, om det var en vuxen person det handlade om.
Men djuren liksom barnet är ert ansvar och ni bör omplacera djuren omgående för att ingen annan skall behöva dö pga din dotter.
Sen MÅSTE du få hjälp och vård av dottern omgående, det låter helt sjukt i mina öron att ett barn kan bete sig på detta sätt.
Vart kommer det ifrån? Ta bort allt som har med internet att göra, hon kan myclet väl få ideer därifrån. Du måste agera NU!
Ouch...här är mitt horribelt drastiska förslag. Både du och pappan verkar ju införstådda med hur illa det är, ni har dessutom en bebis.
Bebisen behövs skyddas. Du är bebisens mamma, mer lämpad än pappan att ta hand om bebisen. Pappan och du separerar, pappan tar med sig er dotter, du tar bebisen och ni separerar. Det här ger dig och bebisen en chans till ett normalt liv, och pappan kan helt fokusera på dottern utan att behöva tänka på att vare sig skydda dig eller bebisen.
Det finns inget farligt i att säga att barnet tycks ha psykopatiska drag.
Det får man ju ta reda på i så fall.
Jag undrar fortfarande om förskolan sagt något som den pedagog jag är. Vi brukar märka snabbt om något är avvikande hos ett barn. Hamnar flickan ofta i konflikter? Visar ingen empati för sina förskolekompisar? Pedagoger? TS har inte svarat på ett tag. Hur går det? Har ni någon i erat släktled med psykopatiska drag? Förstår flickan när ni talar om konsekvensen av hennes handlande? Får ni ögonkontakt med henne eller är blicken flyktig ? Stirrande? Det hon gör är som ett rop på hjälp. Se mig, hör mig. Din berättelse är som tagen från en skräckfilm. Vänd er privat. Finns ställen som tom gör MR på hjärnan, testar muskel/leder etc. Har en kollega som gjort sådan utredning på sitt barn. Googla runt. Ring runt. Kräv den hjälp ni är berättigade till.