Barnet går på husdjuren
Så tack om du orkar läsa igenom
Tack för videon, ska kolla in den ikväll. För det är just det jag är livrädd för..
Djuren som är kvar skyddas i väntan på nya hem, förhoppningsvis tar det inte för lång tid.
Gameofthrones
Tack för ditt svar, tror snarare det är motsatsen till verbal. Hon har väldigt svårt och utrycka sina tankar och känslor, vilket jag tror att detta är hennes sätt att visa oss att hon inte mår bra.
Tyvärr ingen annastans att ha djuren så länge.. Tack för tipsen med avlastning!
Knivig situation som ni inte borde satt vare sig barn, djur eller er själva i men nu när ni redan sitter där ni sitter så är det prio att skydda minstingen och göra av med djuren.
Sedan kontakta vården, BUP vill gärna att barnet är äldre men ring ''en väg in'' oavsett och rådfråga då anledningen till att de generellt vill att barnen är äldre är då de inte anser att det är ''lönt'' att utreda så små barn men ert barn påvisar tillräckligt starka symptom på psykisk ohälsa att de borde både kunna utreda och diagnostisera.
Tack för videon, ska kolla in den ikväll. För det är just det jag är livrädd för..
Djuren som är kvar skyddas i väntan på nya hem, förhoppningsvis tar det inte för lång tid.
Gameofthrones
Tack för ditt svar, tror snarare det är motsatsen till verbal. Hon har väldigt svårt och utrycka sina tankar och känslor, vilket jag tror att detta är hennes sätt att visa oss att hon inte mår bra.
Tyvärr ingen annastans att ha djuren så länge.. Tack för tipsen med avlastning!
Ni kan inte ha kvar djuren. Omplacera
Men har ni sökt psykologhjälp? Man kan tycka att det är det första man gör om ett barn dödar ett djur med uppsåt och försöker kväva en bebis. Vilken typ av hjälp har ni sökt?
Men har ni sökt psykologhjälp? Man kan tycka att det är det första man gör om ett barn dödar ett djur med uppsåt och försöker kväva en bebis. Vilken typ av hjälp har ni sökt?