Sarken skrev 2022-06-12 21:52:54 följande:
Haha det är så jag har misstänkt att jag är gravid alla mina graviditeter, just tröttheten (och ömma bröst). Har liksom noll energi till att hitta på massa saker. Skulle helst skippat jobbet också
Hur gamla är ni andra och har ni fler barn? Jag är 29 och har två barn sedan tidigare så det här är min tredje graviditet. Är i vecka 6+1 och har inskrivning hos mvc imorgon!
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
31 år. Första barnet, andra graviditeten.
19977 skrev 2022-06-12 15:40:41 följande:
Jag vill också ha en kamera i livmodern haha!!! Känner mig så ogravid så det finns inte. Och det enda man hör och läser överallt är hur illa man mår som gravid?.. vadå man??? Jag känner inte nånting.
Jag har på riktigt sagt att "nu vill jag börja må illa" till min sambo just eftersom jag inte känner mig särskilt gravid och jag vill göra det mer verkligt på något sätt just nu har jag bara några vaga symptom som lika gärna skulle kunna vara annat (trötthet, ömma bröst, lite halsbränna) och jag är så rädd att jag inte är "tillräckligt gravid", alltså att det inte ska gå vägen, eftersom jag inte har några tydliga symptom. Vet ju rent logiskt att man kan gravid utan dessa symptom men logik är inte vad ångest och oro tar fasta vid..