Anonym (E) skrev 2022-06-05 09:17:06 följande:
Hoppas att allt såg bra ut på ditt VUL. Då jag bor i närheten undrar jag lite om du har något ställe i Göteborg att rekommendera?
Var på barnmorskehuset i Göteborg i november på viabilitetsultraljud och det var väl övervägande bra men upptäckte MA då och är nu rädd att alla känslor kommer tillbaka om man skulle återvända dit. Dessutom ser jag inte att man kan boka VUL hos dem utan som tidigast viabilitets-UL från v. 8+0. Då min förra graviditet hade stannat av redan i v.5 och jag inte visste något förrän ovanstående UL i v. 8+3 känns v. 5 som någon jobbig barriär denna gång. Och även om jag vet att saker kan hända när som oavsett att man gjort UL så skulle jag vilja göra någon form av koll efter v.5.
Hej!
Allt gick bra på UL, men är tidigare gången än vad jag tänkte då jag har längre cykel så fick tid igen om ca 2 veckor. Allt såg normalt ut men var för tidigt för att se något. Jag har gått till Sokolova gynkliniken vid domkyrkan alla mina graviditeter. De är superduktiga där
![Hjärta Hjärta](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-heart.gif)
Kostar 800 kr! Beklagar ditt MA men grattis till nya graviditeten. Hoppas att allt ser fint ut på VUL!