• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • kokosnötmjölk
    FredrikLiksom skrev 2022-11-09 04:54:51 följande:
    Då hoppas jag du lyckats somna nu.

Själv ha jag vaknar alldeles för tidigt men det är ok.
    Tack  

Jag lyckades nog somna till slut. 

Jo, du brukar väl vakna för tidigt? Det måste vara jobbigt det med :/ Oavsett om vi har problem med att somna eller att vi vaknar för tidigt, så leder det ju till samma sak; sömnbrist. 
  • kokosnötmjölk
    Antigone skrev 2022-11-10 20:06:04 följande:
    Vad glad jag blir för din skull att det ändå är lite åt det positiva hållet med sömnen! Även om jag självklart önskar att du fick sova som en prinsessa (utan ärta under madrassen) jämt 👑 Här går det sviiinbra med sömnen! Så bra som jag sover nu har jag inte sovit på många år. Jag har till och med börjat skriva upp timmarna för att verkligen kunna njuta av hur många de är 😉 Men, jag sover fortfarande fel tid på dygnet, så jag hoppas att jag ska lyckas vända på det också snart. Parterapeuten kanske hade rätt när hon trodde att mina sömnstörningar beror/berodde på stress 😅
    Tack Skönt att det går så bra med sömnen för dig, det är du verkligen värd! 

Ja, stress kan ställa till det mycket :/ 
  • FredrikLiksom

Hej! 

Ganska trevlig tråd det här om man jämför med hur det kan bli i andra trådar. Eller andra forum.

Trevlig med en oas liksom.

• Ingenpsykolog
    FredrikLiksom skrev 2022-11-15 07:53:49 följande:

Hej! 

Ganska trevlig tråd det här om man jämför med hur det kan bli i andra trådar. Eller andra forum.

Ja, den här tråden är en av mina favoriter på forumet! ❤
  • FredrikLiksom
    Ingenpsykolog skrev 2022-11-15 07:59:59 följande:
    Ja, den här tråden är en av mina favoriter på forumet! ❤
    Ja!

Tänk om man kunde sprida trådens artighet till resten av internet 🤩
  • Eurydike
    FredrikLiksom skrev 2022-11-15 07:53:49 följande:

Hej! 

Håller med! Den här tråden är som ett riktigt fint årgångsvin, även om den inte är så gammal 🍷 Ni behöver inte hälsa mig välkommen hit, för det är bara jag (Antigone) som har bytt användare nu igen 😉
  • FredrikLiksom
    Eurydike skrev 2022-11-17 20:07:03 följande:
    Håller med! Den här tråden är som ett riktigt fint årgångsvin, även om den inte är så gammal 🍷 Ni behöver inte hälsa mig välkommen hit, för det är bara jag (Antigone) som har bytt användare nu igen 😉
    Haha!
    Det är bra. Jag har ingen aning varför du byter men jag vill inte veta heller. Det blir lite mer spännande så.

Men själv tror jag att jag ska bjuda på ett avslöjande.

Jag heter inte Fredrik.
  • kokosnötmjölk
    Eurydike skrev 2022-11-17 20:07:03 följande:
    Hej! Jag noterade att ditt nick försvunnit (namnet hade blivit svart). Håller med FredrikLiksom, ingen aning om varför du bytte och det är inget jag behöver veta. Men kul att du är tillbaka i alla fall!  

Kan väl bjuda på ett avslöjande jag också då. Jag heter inte kokos 😂
  • Eurydike
    FredrikLiksom skrev 2022-11-17 21:44:38 följande:
    Haha!
    Det är bra. Jag har ingen aning varför du byter men jag vill inte veta heller. Det blir lite mer spännande så.

Men själv tror jag att jag ska bjuda på ett avslöjande.

Jag heter inte Fredrik.
    Ja, jag gör allt för att skapa ett mystiskt skimmer runt mig! 😉 Men jag kan ju avslöja att jag inte blir utsparkad härifrån, utan byter konto helt frivilligt 😊 Jaså? Nu kommer det fram att du inte heter Fredrik, när jag har gått runt och trott det ända sedan jag började skriva här. Antar att du inte heter Liksom i efternamn heller då? Känner mig alldeles yr, som om världen gungar till efter detta avslöjande 😵?💫 Vad kan jag lita på nu!
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!