Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Men sicken trevlig tråd.
Sitter (ligger) i sängen och funderar på vad jag skulle vilja jobba med om jag kunde byta jobb bara sådär . Tänk om man var så matematisk att klara plugg till typ programmerare. Verkar så trevligt annars. Eller kanske nånting mer människobetonat... Tycker det är så svårt.
(borde sova istället -dottern struntar högtidligt i att mamma är trött imon bitti.)
Men sicken trevlig tråd.
Sitter (ligger) i sängen och funderar på vad jag skulle vilja jobba med om jag kunde byta jobb bara sådär . Tänk om man var så matematisk att klara plugg till typ programmerare. Verkar så trevligt annars. Eller kanske nånting mer människobetonat... Tycker det är så svårt.
(borde sova istället -dottern struntar högtidligt i att mamma är trött imon bitti.)
Kör på bara!
Jag har själv gått i dem tankarna. Men jag är lite för snål för att göra slag i saken.
Kör på bara!
Jag har själv gått i dem tankarna. Men jag är lite för snål för att göra slag i saken.
Inte så jättelätt tycker jag.ii
Men sicken trevlig tråd.
Sant! Tack, natten till idag var faktiskt helt ok. Hoppas att du också fått sova 😊
Skönt att man inte är ensam, även om jag så klart inte önskar dessa sömnproblem till någon annan 😴 Åh, ja! En avslappningsknapp. Tror du är något på spåret där, hittar du en så vill jag också ha! Haha 😁
Jag är nog lite konstig men jag blir inte det minsta trött av att läsa, snarare tvärt om 😅 Men jag har alltid på någon lagom intressant podd med sleep timer när jag inte kan sova. Dels för distraktionen från mina egna tankar men också för "sällskap". Det där med blixtsnabbt somna om relaterar jag verkligen till. Om jag vaknar på natten så får jag absolut inte gå upp eller göra något, då är det omöjligt att somna om. Bara vända mig om och blixtsnabbt somna om igen.
Tänk om en kunde få 8 timmar sömn varje natt. Vilken dröm 🤩 Tack, jag fick faktiskt 7h natten till idag, så inte allt för illa. Hoppas på fler bra nätter för oss båda nu!
Men sicken trevlig tråd.
En pigg och glad nattuggla flaxar in och kollar läget i tråden! 🦉