• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-11-04 03:24:11 följande:

Tänk om Tom Selleck, Ted Danson och Steve Guttenberg plötsligt skulle stå runt sängen och sjunga en godnattvisa. Det vore inte helt oangenämt! *drömmer*

Haha ja! Jag slänger gärna ut John Blund ur sovrummet och släpper in de där tre istället 😂 Vet inte om jag skulle lyckas somna när de stod och sjöng vid sängen, men det vore spännande med lite omväxling 😉
    Man kan inte somna död och vakna upp levande!
  • FredrikLiksom

Hej hopp! 

Svårt att somna idag. Det var länge sen. Mirr problem brukar ju vara att jag vaknar för tidigt annars. 

Så här sent har jag inte varit upp på länge.

Tror det är jobbet som gnager. Är det nån som behöver en ny kollega så säg till! Jag klarar det mesta förutom sånt där som verkligen krävs utbildning för då. Men de arbeten som endast kräver lite sunt förnuft brukar jag komma in i rätt fort.

• Stooler

Sverige är 1 timme före så här är det fortfarande 20 min kvar till midnatt...ligger PÅ sängen och kollar NHL Hockey med ena ögat och det andra på laptop:en!
    Fortfarande över 20 grader ute och fläkten står på....inte riktigt trött än!

• FredrikLiksom

Känns som jag läst hela familjeliv. Och Flashback. Sociala medier använder jag inte längre Så där kan ju inte sitta och scrolla.

• FredrikLiksom
    Stooler skrev 2022-11-07 00:44:04 följande:

Sverige är 1 timme före så här är det fortfarande 20 min kvar till midnatt...ligger PÅ sängen och kollar NHL Hockey med ena ögat och det andra på laptop:en!
    Fortfarande över 20 grader ute och fläkten står på....inte riktigt trött än!

20 grader låter ju lite bättre än 10 och dimregn.
  • Stooler
    FredrikLiksom skrev 2022-11-07 00:45:55 följande:
    20 grader låter ju lite bättre än 10 och dimregn.
    Jo, det var liksom för att slippa kylan och kanske ännu mer vintermörkret i Sverige...alltid avskytt det!
  • FredrikLiksom
    Stooler skrev 2022-11-07 01:04:32 följande:
    Jo, det var liksom för att slippa kylan och kanske ännu mer vintermörkret i Sverige...alltid avskytt det!
    Man blir lite avundsjuk.😃
  • Antigone
    FredrikLiksom skrev 2022-11-07 00:06:36 följande:

Hej hopp! 

Svårt att somna idag. Det var länge sen. Mirr problem brukar ju vara att jag vaknar för tidigt annars. 

Så här sent har jag inte varit upp på länge.

Tror det är jobbet som gnager. Är det nån som behöver en ny kollega så säg till! Jag klarar det mesta förutom sånt där som verkligen krävs utbildning för då. Men de arbeten som endast kräver lite sunt förnuft brukar jag komma in i rätt fort.

Välkommen i klubben! 🦉🦉🦉

Jobbigt med jobbet! Du hade kunnat få börja jobba hos mig, men jag har tyvärr inte råd att ge dig någon lön. Duger det med fågelfrön som betalning tills det blir bättre tider? 🤔
  • FredrikLiksom
    Antigone skrev 2022-11-08 00:41:21 följande:
    Välkommen i klubben! 🦉🦉🦉

Jobbigt med jobbet! Du hade kunnat få börja jobba hos mig, men jag har tyvärr inte råd att ge dig någon lön. Duger det med fågelfrön som betalning tills det blir bättre tider? 🤔
    Tack! Hade det inte varit för elpriset så hade jag lätt hoppat på. Fågelfrön är ju säkert näringsrikt men man ska ju hålla sig varm också 😃
  • Antigone
    FredrikLiksom skrev 2022-11-08 05:41:34 följande:
    Tack! Hade det inte varit för elpriset så hade jag lätt hoppat på. Fågelfrön är ju säkert näringsrikt men man ska ju hålla sig varm också 😃
    Attans! Det föll på värmen alltså 😂⛄️
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!