Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Tänk om Tom Selleck, Ted Danson och Steve Guttenberg plötsligt skulle stå runt sängen och sjunga en godnattvisa. Det vore inte helt oangenämt! *drömmer*
Hej hopp!
Svårt att somna idag. Det var länge sen. Mirr problem brukar ju vara att jag vaknar för tidigt annars.
Så här sent har jag inte varit upp på länge.
Tror det är jobbet som gnager. Är det nån som behöver en ny kollega så säg till! Jag klarar det mesta förutom sånt där som verkligen krävs utbildning för då. Men de arbeten som endast kräver lite sunt förnuft brukar jag komma in i rätt fort.
Sverige är 1 timme före så här är det fortfarande 20 min kvar till midnatt...ligger PÅ sängen och kollar NHL Hockey med ena ögat och det andra på laptop:en!
Fortfarande över 20 grader ute och fläkten står på....inte riktigt trött än!
Känns som jag läst hela familjeliv. Och Flashback. Sociala medier använder jag inte längre Så där kan ju inte sitta och scrolla.
Sverige är 1 timme före så här är det fortfarande 20 min kvar till midnatt...ligger PÅ sängen och kollar NHL Hockey med ena ögat och det andra på laptop:en!
Fortfarande över 20 grader ute och fläkten står på....inte riktigt trött än!
Hej hopp!
Svårt att somna idag. Det var länge sen. Mirr problem brukar ju vara att jag vaknar för tidigt annars.
Så här sent har jag inte varit upp på länge.
Tror det är jobbet som gnager. Är det nån som behöver en ny kollega så säg till! Jag klarar det mesta förutom sånt där som verkligen krävs utbildning för då. Men de arbeten som endast kräver lite sunt förnuft brukar jag komma in i rätt fort.