• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Antigone

Och där trillar nattugglan in i holken efter en lång, men helt okej vecka 🦉 Hur ska detta firas? 🥳 Kanske med att ligga sömnlös extra länge? 😅 Tur att det är sovmorgon i morgon! Trevlig helg till er alla!

• Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-14 16:57:59 följande:

Och där trillar nattugglan in i holken efter en lång, men helt okej vecka 🦉 Hur ska detta firas? 🥳 Kanske med att ligga sömnlös extra länge? 😅 Tur att det är sovmorgon i morgon! Trevlig helg till er alla!

Trevlig helg till dig med! 🥳🥳
  • Antigone
    FredrikLiksom skrev 2022-10-14 22:25:48 följande:

Trevlig helg! Jag är vaken nu! har kämpat för att hålla mig uppe 😎

Men wow! Bra jobbat! Antar att du sitter med klädnypor eller tändstickor som spärrar upp ögonen vid det här laget 😳 Hoppas du får sovmorgon till kl 4, för att fira att det är lördag! 😉
  • kokosnötmjölk

Trevlig helg alla! 

Här fortsätter det med varannan natt. Varannan natt någon timme och varannan natt några timmar. Om mönstret fortsätter så ska inatt bli en "bra" natt... hoppas att John Blund har lust att komma ikväll. 

• Antigone
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-14 23:01:08 följande:

Trevlig helg alla! 

Här fortsätter det med varannan natt. Varannan natt någon timme och varannan natt några timmar. Om mönstret fortsätter så ska inatt bli en "bra" natt... hoppas att John Blund har lust att komma ikväll. 

Då håller jag verkligen tummarna för att du får sova inatt! Jag vet hur jobbigt det kan vara med sådär lite sömn, så då är det nog ändå bättre med John Blunds beryktade sand i ögonen 😴 Trevlig helg på dig också!
  • kokosnötmjölk
    Antigone skrev 2022-10-14 23:17:56 följande:
    Då håller jag verkligen tummarna för att du får sova inatt! Jag vet hur jobbigt det kan vara med sådär lite sömn, så då är det nog ändå bättre med John Blunds beryktade sand i ögonen 😴 Trevlig helg på dig också!
    Tack! Ja, jag tar mycket hellre John Blunds sand i ögonen alla dagar i veckan? bara jag får sova. Låter kanske desperat men man (i alla fall jag) blir lite galen till slut. Tyvärr blev det en natt med noll sömn 😑😵?💫 

Hur sover du (och alla ni andra) just nu? 💤 😴
  • kokosnötmjölk
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-15 23:07:30 följande:
    Tack! Ja, jag tar mycket hellre John Blunds sand i ögonen alla dagar i veckan? bara jag får sova. Låter kanske desperat men man (i alla fall jag) blir lite galen till slut. Tyvärr blev det en natt med noll sömn 😑😵?💫 

Hur sover du (och alla ni andra) just nu? 💤 😴
    Haha, där var det en emoji som försvann. Det skulle varit en gubbe med typ vågig mun och ögon som ser ut som "kanelbullerullar". Men det höll inte FL med om så det blev en gubbe med öppen mun, kryss till ögon, ett frågetecken och en stjärna istället 😂
  • Postman
    kokosnötmjölk skrev 2022-10-15 23:07:30 följande:
    Tack! Ja, jag tar mycket hellre John Blunds sand i ögonen alla dagar i veckan bara jag får sova. Låter kanske desperat men man (i alla fall jag) blir lite galen till slut. Tyvärr blev det en natt med noll sömn 😑😵?💫  Hur sover du (och alla ni andra) just nu? 💤 😴

Jobbigt när man inte får någon sömn så. Jag har turen att oftast sova rätt bra. Ikväll är det lördag och med lite lagom med whisky i kroppen sover jag bra. För mycket, ja då blir det en jobbig natt.
  • kokosnötmjölk
    Postman skrev 2022-10-15 23:11:19 följande:

Jobbigt när man inte får någon sömn så. Jag har turen att oftast sova rätt bra. Ikväll är det lördag och med lite lagom med whisky i kroppen sover jag bra. För mycket, ja då blir det en jobbig natt.
    Jo, det är jobbigt. Skönt att du oftast sover bra, jag önskar inte min värsta fiende de här sömnproblemen. För mig går det upp och ner i perioder, jag har bättre perioder och så har jag sämre perioder - just nu är det en sämre period. 

Jag dricker inte alkohol då jag står på en medicin som inte ska kombineras med alkohol. Så just det är uteslutet för mig  
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!