Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
God kväll!
Ännu en dag till ända. Och jag har krupit ner i min alldeles för kalla säng (ja jag har direktverkande el och känner mig lite snål eftersom förra räkningen slog i taket trots att det var en sommarmånad!). Men jag tycker det är härligt med kallt sovrum så det är lugnt. Barnen har varmare för det gillar dem.
Ok måndag i morgon. Jag både ser fram emot det och har lite ångest över det. Men det blir nog bra.
God kväll!
Ännu en dag till ända. Och jag har krupit ner i min alldeles för kalla säng (ja jag har direktverkande el och känner mig lite snål eftersom förra räkningen slog i taket trots att det var en sommarmånad!). Men jag tycker det är härligt med kallt sovrum så det är lugnt. Barnen har varmare för det gillar dem.
Ok måndag i morgon. Jag både ser fram emot det och har lite ångest över det. Men det blir nog bra.
Ha ha ha, och då låg jag och våndades över värmen och funderade på att köpa en AC.
En annan störning jag har är ju att jag inte kan sova utan täcke så det blir lite dumt när det är varmt. Nu har jag vaknat och termostaten har ställt in sig så nu är jag varm! Är nog ungefär 18 härliga grader i rummet.
Ha en bra dag!
Det vita, på bilden, är slutsålt just nu, men kan säkert komma in igen. Det svarta i microfiber finns i lager. De verkar fylla på vartefter. Så sent som igår fanns det vita, men då var samtidigt det svarta fortfarande slut.
www.bonprix.se/produkt/paslakanset-med-koersbaersblommor-svart-910100/
www.bonprix.se/produkt/paslakanset-med-koersbaersblommor-svart-910100/
Och det är 100% igenkänning på det med tidiga vaktmästaren! 😆🥱
God morgon!
nu blev det så där tidigt igen?.
God morgon!
nu blev det så där tidigt igen?.