• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Antigone
    FredrikLiksom skrev 2022-09-14 07:26:08 följande:
    Oh! Men du kan sova på förmiddagen kanske? 

Nu är jag på jobbet! Pigg som en lärka. Eller nästan iaf.
    Ja, det kan jag faktisk, för jag jobbade under natten istället :P Härligt! Ha nu en riktigt skön och energisk dag, så jobbar jag vidare på att lyckas somna ;)
  • kokosnötmjölk
    Antigone skrev 2022-09-14 07:32:34 följande:
    Ja, det kan jag faktisk, för jag jobbade under natten istället :P Härligt! Ha nu en riktigt skön och energisk dag, så jobbar jag vidare på att lyckas somna ;)

Hoppas att du lyckades somna till slut :) 

• Antigone
    kokosnötmjölk skrev 2022-09-14 22:00:19 följande:

Hoppas att du lyckades somna till slut :) 

Tack så mycket! Det gjorde jag! Kl 8 på morgonen, men bättre sent än aldrig. Tyvärr vaknade jag kl 11 igen. Det där med att sova verkar inte riktigt vara min grej Flört
  • Antigone

Kokosnötmjölk: Det låter ärligt talat jättejobbigt att sova så lite! Jag vet ju själv hur det är och hur frustrerande det känns att inte vara kunna somna. Jobbigt att det har hållit i sig så länge! Ja, det är alltid svårt att beskriva sig själv. Det håller jag med om. Att vara uppe i varv kan vara positivt för man får ofta mycket gjort, men när det är dags att varva ner kan det kännas som en förbannelse. Min bra period höll i sig ett tag i alla fall! Skrattande

• kokosnötmjölk

Antigone: Tråkigt att din bra period verkar ha gått över till en sämre period :/ Haha, nej, det där med att sova verkar inte vara riktigt min grej heller  
    Det är jobbigt just nu för jag är väldigt trött. Fick faktiskt sova 6 timmar inatt, men känner att jag ligger mycket efter med sömnen så jag är fortfarande väldigt trött. Förstår varför de använder sömnbrist som en tortyr-metod i krig för det är verkligen hemskt att inte få sova... 

• Antigone

Nu sov jag 8 timmar efter att ha druckit kaffe. WOW! SkrattandeSkål

• FredrikLiksom
    Antigone skrev 2022-09-21 10:18:38 följande:

Nu sov jag 8 timmar efter att ha druckit kaffe. WOW! SkrattandeSkål

Oh happy day!

Grattis! Eller vad man säger. Cool
  • Antigone
    FredrikLiksom skrev 2022-09-21 11:13:06 följande:
    Oh happy day!

Grattis! Eller vad man säger. Cool
    Ja verkligen!

Tack så mycket! Absolut, ett grattis är allt på sin plats under sådana här extra ordinära omständigheter Flört
  • Antigone
    Antigone skrev 2022-09-21 15:22:28 följande:
    Ja verkligen!

Tack så mycket! Absolut, ett grattis är allt på sin plats under sådana här extra ordinära omständigheter Flört
    Extra ordinär ska nog skrivas ihop förresten. Annars blir det kanske en annan betydelse Tomte
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!