Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Nu funkar inte citering men Aniiee och Monsieur Venus vad är det som gör er konstiga tycker ni?
Min egen konstighet kan jag inte riktigt sätt ord på. Men i Den ingår följande:
överdriven artighet
övertolkande av sociala situationer
övertro På människans förmåga att förutse skeenden
Överdrivet intresse av den här tråden
Nu funkar inte citering men Aniiee och Monsieur Venus vad är det som gör er konstiga tycker ni?
överdriven artighet
överdriven artighet
Kan inte citera nu heller.
Monsieur Venus: Känner igen mig ganska mycket i dina konstigheter förutom det sista partiet med mörker och speglar mm. Jag är mer rädd för ljuset konstigt nog. Och vad det gäller din spaning angående mig ligger det nog en hel del i det Är jag rädd.
Aniiee: vad säger du istället? Ni? Eller namnet? Själv Niar jag främlingar i Mail.
Kan inte citera nu heller.
Monsieur Venus: Känner igen mig ganska mycket i dina konstigheter förutom det sista partiet med mörker och speglar mm. Jag är mer rädd för ljuset konstigt nog. Och vad det gäller din spaning angående mig ligger det nog en hel del i det Är jag rädd.
Aniiee: vad säger du istället? Ni? Eller namnet? Själv Niar jag främlingar i Mail.
Tanke: alla svenskar som är "fast" på diverse charterorter, är de helt handfallna eller har de bara inte ekono mska marginaler? Så jäkla svårt är det faktiskt inte att ta sig mellan Kreta, exempelvis, och Sverige utan flyg. Eller skiner min tid som vagabond igenom nu?