• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • FredrikLiksom
    Monsieur Venus skrev 2022-06-18 21:31:39 följande:

Natten till idag var en riktig helvetesnatt, så jag hoppas på bättre lycka inatt. Idag har jag gjort allting rätt. Inte druckit kaffe, cyklat upp för ett berg och gått upp i hygglig tid. Om stjärnorna står rätt på himlen, så kommer jag att sova gott!

Håller tummarna!
  • Monsieur Venus

Aniiee och FredrikLiksom: Tack så mycket! Med så fina lyckönskningar ska det nog gå bra Solig

• FredrikLiksom
    Monsieur Venus skrev 2022-06-18 23:18:23 följande:

Aniiee och FredrikLiksom: Tack så mycket! Med så fina lyckönskningar ska det nog gå bra Solig

Låter bra!

Godnatt allihop! Nu ska jag nana.
  • kokosnötmjölk

Behöver klaga av mig lite :o 

Har haft några riktiga skit-nätter. Omöjligt att somna, men samtidigt för trött för att orka göra något. Så det har resulterat i typ 2-3 h sömn/natt... blä! Är sååå trött. Hoppas på att få sova inatt, men ska väl inte jinxa det för mycket...

Hur går det för er andra med sömnen? Får ni sova något? 

• FredrikLiksom
    kokosnötmjölk skrev 2022-06-22 20:37:40 följande:

Behöver klaga av mig lite :o 

Har haft några riktiga skit-nätter. Omöjligt att somna, men samtidigt för trött för att orka göra något. Så det har resulterat i typ 2-3 h sömn/natt... blä! Är sååå trött. Hoppas på att få sova inatt, men ska väl inte jinxa det för mycket...

Hur går det för er andra med sömnen? Får ni sova något? 

Lite si och så just nu med det. Vaknade i Natt vid 3 kanske med huvudvärk och kunde inte somna om.

vi hoppas på bättre sömn bägge 2 då! 
  • kokosnötmjölk
    FredrikLiksom skrev 2022-06-22 20:44:20 följande:
    Lite si och så just nu med det. Vaknade i Natt vid 3 kanske med huvudvärk och kunde inte somna om.

vi hoppas på bättre sömn bägge 2 då! 
    Så drygt (att inte få sova alltså)! Vet inte vad som är värst, att inte kunna somna eller att vakna för tidigt. Båda har ju samma effekt - för lite sömn. 

Japp, vi får hålla tummarna och hoppas att John Blund kommer på besök tidigt ikväll/inatt! 
  • Monsieur Venus

Kokosnötmjölk: Jag har faktiskt en bra period! Ett tips är att lyssna på någon bra podcast tills du somnar. Det brukar jag göra.

• FredrikLiksom

Jag sov gott i natt! 

Så nu är jag nästan för pigg. Åtminstone i hjärnan. För kroppen har jag använt en hel del idag. 

• Monsieur Venus

Glad midsommar alla nattugglor! Hoppas ni får någon sömn så ni orkar vara uppe och hoa hela natten imorgon Skrattande{#emotions_dlg.flower}Skål

• lenny1998
    Monsieur Venus skrev 2022-06-24 01:01:12 följande:

Glad midsommar alla nattugglor! Hoppas ni får någon sömn så ni orkar vara uppe och hoa hela natten imorgon Skrattande{#emotions_dlg.flower}Skål

Detsamma till dig! Vad har du för dig så här på ?kvällskvisten? då? ????
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!