Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Jo ropa hej bara! Man ska alltid låta dig själv tror det bästa!
Nu är det slut med klackarna i taket och kaffefasonerna, för imorgon börjar jag jobba igen. Känner på mig att det blir en sista, sömnlös (självförvållad) natt innan det är dags att komma tillbaka med ny energi efter semestern
Nu är det slut med klackarna i taket och kaffefasonerna, för imorgon börjar jag jobba igen. Känner på mig att det blir en sista, sömnlös (självförvållad) natt innan det är dags att komma tillbaka med ny energi efter semestern
Här är vardagen igång igen sedan några veckor och sömnen, den är sämre än den varit på hela sommaren. Suck. De kommer aldrig passande, perioderna med totalt kaosig sömn... :/
Här är vardagen igång igen sedan några veckor och sömnen, den är sämre än den varit på hela sommaren. Suck. De kommer aldrig passande, perioderna med totalt kaosig sömn... :/
Kokosnötmjölk: Så tråkigt att höra! Nej, det håller jag verkligen med om. Ibland känns det som om sömnen planerar in de dåliga perioderna för att göra så stor skada som möjligt. Själv har jag den bästa perioden på evigheter. När jag gick i parterapi trodde psykologen att mina sömnstörningar beror på stress. Tydligen utsöndrar kroppen kortisol vid stress och det är skadligt vid långvarig stress.