• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Antigone

Madida: Välkommen! I en annan tråd blir man bjuden på en kanelbulle när man är ny, men här har vi inte utvecklat någon sådan tradition än. Vet inte riktigt vad som skulle passa att bjuda på istället? Lite av John Blunds magiska sand kanske? Det vore passande för nattugglor. Kul att du hittade hit! Glad

• FredrikLiksom
    Antigone skrev 2022-09-23 22:59:31 följande:
    Vi får hoppas på sovmorgon då! Om du har riktig, riktig tur, så kanske du sover ända till kl 7 Flört Själv planerar jag att sova till kl 10 i alla fall. Det vore skönt och välbehövlig! Här får man gnälla av sig hur mycket man vill. Låter tufft på jobbet och kämpigt med missbruk i släkten. Ofta staplas problemen på varandra känslomässigt, så många små problem får samma effekt som ett stort. Jag har också känslorna utanpå och minsta lilla stress slår ut nattsömnen direkt. Ja, att försöka leva i nuet är bra. Det försöker jag också göra. Tror inte alls du är en feg jävel, du är nog bara inte redo att ta språnget än. Vad det nu än gäller.

Ah du har känsloåkomman du med. Det har sina fördelar men det kan ju bli ganska jobbigt. Ja det där med staplingen stämmer faktiskt. Har inte tänkt på det innan. 

Språnget kanske bara måste tas? Om jag bara kommer på vilket av dem det är.

• Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-09-23 23:05:22 följande:

Madida: Välkommen! I en annan tråd blir man bjuden på en kanelbulle när man är ny, men här har vi inte utvecklat någon sådan tradition än. Vet inte riktigt vad som skulle passa att bjuda på istället? Lite av John Blunds magiska sand kanske? Det vore passande för nattugglor. Kul att du hittade hit! Glad

Fikabröd passar alltid som välkomstpresent. Jag tänker spontant att småkakorna som heter drömmar borde passa i den här tråden! Hjärta
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-23 23:11:51 följande:
    Fikabröd passar alltid som välkomstpresent. Jag tänker spontant att småkakorna som heter drömmar borde passa i den här tråden! Hjärta
    Där slog du huvudet på spiken! Perfekt med drömmar ju Tungan ute Tack så mycket för tipset! PS: Du passar in bra i den här tråden också, för jag vet att du är uppe sent ibland.
  • Madida
    Antigone skrev 2022-09-23 23:05:22 följande:

Lite sån sand hade suttit väldigt fint! Men jag fick ju sova lite längre idag, ända tills 4.30 Cool
  • Madida
    FredrikLiksom skrev 2022-09-24 04:54:25 följande:

Kvart i 5 får väl duga. Det kunde varit värre Glad

Godmorgon! {#emotions_dlg.flower}
  • Madida
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-23 23:11:51 följande:
    Drömmar gillar jag, i dubbel bemärkelse!
  • Antigone

Nu flaxar den här nattugglan upp ur sängen! Det blev en rejäl sovmorgon, så nu får jag kamma till fjädrarna, som står åt alla håll, och ta mig an världen igen. För nu har jag ingenting att skylla på Cool

Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!