Här samlas alla nattugglor!
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :)
Madida: Välkommen! I en annan tråd blir man bjuden på en kanelbulle när man är ny, men här har vi inte utvecklat någon sådan tradition än. Vet inte riktigt vad som skulle passa att bjuda på istället? Lite av John Blunds magiska sand kanske? Det vore passande för nattugglor. Kul att du hittade hit!
Ah du har känsloåkomman du med. Det har sina fördelar men det kan ju bli ganska jobbigt. Ja det där med staplingen stämmer faktiskt. Har inte tänkt på det innan.
Språnget kanske bara måste tas? Om jag bara kommer på vilket av dem det är.
Madida: Välkommen! I en annan tråd blir man bjuden på en kanelbulle när man är ny, men här har vi inte utvecklat någon sådan tradition än. Vet inte riktigt vad som skulle passa att bjuda på istället? Lite av John Blunds magiska sand kanske? Det vore passande för nattugglor. Kul att du hittade hit!
Kvart i 5 får väl duga. Det kunde varit värre
Kvart i 5 får väl duga. Det kunde varit värre
Hej Madida!
Nu undrar man ju om Madida kommer från Mad Ida som i galna Ida?
Måste ju fråga
Nu flaxar den här nattugglan upp ur sängen! Det blev en rejäl sovmorgon, så nu får jag kamma till fjädrarna, som står åt alla håll, och ta mig an världen igen. För nu har jag ingenting att skylla på