• Anonym (J)

Hur länge har ni samlag?

räknar Bara kuken i fittan Och inte förspel och annat typ av sex. vet att ingen tar tid, men uppskattningsvis hur länge? Jag och min man har sex samlag i typ 15 min utan nån paus 

• Svar på tråden Hur länge har ni samlag?
  • Anonym (K)

En snabbis tar kanske sju minuter, och då hinner båda komma. Annars kanske det dubbla. 

• Anonym (....)
    Anonym (J) skrev 2022-04-20 18:19:04 följande:
    Så skönt är det väl inte för killar? Alla jag haft sex med kondom har inte kunnat komma i mig. Alltid fått hjälpa till med munnen för att dom ens ska kunna komma. Och dom utan kondom har dröjt länge. Aldrig varit med om att killar kommit fort när vi haft vaginal sex. Alltid har Det tagit 15-30 min minst. Och då har vi bytt ställningar flera gånger och killen pumpar på hårt och snabbt . enda pausen är när vi byter ställning som tar några sek. Oftast går det så mycket fortare för killarna när jag sugit, då går de på 5-10 min 
    Lite kul att du klagar på att 5 minuter är lite när du och din man själva har en snitt tid på 2.5min på kuk-i-fitta-sex... 
  • Jonnynilsson
    Zfinx skrev 2022-04-21 23:13:03 följande:

Tills kvinnan har ett stort leende på läpparna.. 

Japp. Försöker tajma min orgasm med hennes andra. Hon brukar hinna med en orgasm och när jag ser på henne att nummer två är på gånger försöker jag komma samtidigt. Det kanske inte funkar alla gånger men när det gör det är det fantastiskt.

Tid? Runt 10 minuter kanske med själva samlagsbiten...
  • Anonym ((V))

Vi har penetrerande sex mellan 20-40 minuter. Ofta någon paus men skulle tro att sammanlagd tid ligger däromkring. Ofta oralt och smek i någon form utöver det. Om vi har sex 20-30 minuter allt som allt kallar vi det för snabbis. Ibland har vi sex i två timmar utan att någon kommer. Penetrerande halva tiden ungefär. Ibland har vi sex i 20 minuter och båda kommer. Det händer att vi inte har penetrerande sex alls utan bara oralt och smek men det är ganska sällan ändå. 

• Tom Araya
    Anonym ((V)) skrev 2022-04-22 19:37:10 följande:

Vi har penetrerande sex mellan 20-40 minuter. Ofta någon paus men skulle tro att sammanlagd tid ligger däromkring. Ofta oralt och smek i någon form utöver det. Om vi har sex 20-30 minuter allt som allt kallar vi det för snabbis. Ibland har vi sex i två timmar utan att någon kommer. Penetrerande halva tiden ungefär. Ibland har vi sex i 20 minuter och båda kommer. Det händer att vi inte har penetrerande sex alls utan bara oralt och smek men det är ganska sällan ändå. 

Alltså är inga av dina tidsangivelser relevanta som svar på TS fråga.
  • Anonym ((V))
    Tom Araya skrev 2022-04-22 21:40:20 följande:
    Isf kan jag väl säga att cirka 20 minuter i sträck är ni problem. Rekordet är knullande i alla möjliga ställningar i cirka två timmar
  • Anonym ((V))
    Tom Araya skrev 2022-04-22 21:40:20 följande:
    Men får man ens byta ställning med ts frågeställning?
  • Tom Araya
    Anonym ((V)) skrev 2022-04-22 22:34:56 följande:
    Men får man ens byta ställning med ts frågeställning?
    Jag tycker det är tydligt att det är pauser och annan typ av sex än vaginal penetration som ska räknas bort. Det står inget om ställningsbyte, vilket är logiskt då det inte handlar om någon tid av betydelse.
  • zz22zz

Ca 15-30 min penetrerande sex. Hade varit trevligt att kunna ha någon snabbis ibland men det tar ofta minst 15 min av penetration innan jag är redo att komma.

Svar på tråden Hur länge har ni samlag?