• Anonym (J)

Hur länge har ni samlag?

räknar Bara kuken i fittan Och inte förspel och annat typ av sex. vet att ingen tar tid, men uppskattningsvis hur länge? Jag och min man har sex samlag i typ 15 min utan nån paus 

• Svar på tråden Hur länge har ni samlag?
  • Anonym (Öööh?)

Garanterat längre förspel än själva knullandet .... längre knulla på en lördagkväll med ett par stänkare i kroppen. Inte helt ultimat med en kvinna i klimakteriet, hahaha
    - Jaha, nu ska det nötas igen. Typ .....
    Skyller på brist på övning, haha

• Anonym (Hingsten)

Jag har lärt mig att ta mig till punkten precis innan orgasm och blir helt stilla i eller utanför henne. Då kan jag spruta utan att få orgasm. Sen efter det så kan jag fortsätta bara någon sekund efter igen. Men under den tiden då jag sprutar är jag extremt nära orgasm. Om hon spänner sig eller jag råkar spänna PC-muskeln under tiden få faller jag över "kanten" och kan inte återvända så att säga. Det kan bara vara att hon säger något sexigt så är det kört. Det låter kanske tråkigt att jag inte får orgasm men det är det inte. Jag tycker att det är sjukt sexigt att spruta speciellt i henne. Blir glatt varmt och extra skönt. Sen när jag väl väljer att låta orgasmen komma så blir den extra hård. 
    Om jag får orgasm så är jag som de flesta andra killar/män, dvs inget mer sex den dagen, ha ha ha. 

Anonym (What) skrev 2022-04-23 21:47:03 följande:
    Tre gånger på en sexsektion?? Wow. Min kille behöver vill inte alls fortsätta ens smeka mig efter han kommit och måste vänta flera timmar innan han ens vill att jag rör hans kuk igen, alltså innanhan kan ladda upp igen och komma eller få stånd..:((
  • Anonym (What)
    Anonym (Hingsten) skrev 2022-04-25 22:36:41 följande:

Jag har lärt mig att ta mig till punkten precis innan orgasm och blir helt stilla i eller utanför henne. Då kan jag spruta utan att få orgasm. Sen efter det så kan jag fortsätta bara någon sekund efter igen. Men under den tiden då jag sprutar är jag extremt nära orgasm. Om hon spänner sig eller jag råkar spänna PC-muskeln under tiden få faller jag över "kanten" och kan inte återvända så att säga. Det kan bara vara att hon säger något sexigt så är det kört. Det låter kanske tråkigt att jag inte får orgasm men det är det inte. Jag tycker att det är sjukt sexigt att spruta speciellt i henne. Blir glatt varmt och extra skönt. Sen när jag väl väljer att låta orgasmen komma så blir den extra hård. 
    Om jag får orgasm så är jag som de flesta andra killar/män, dvs inget mer sex den dagen, ha ha ha. 

Okej då förstår jag! Tack för ditt svar :) 
    Varför  har ni svårt att komma eller få stånd igen under en dag? Är det liksom mer fysiologiskt då eller är ni helt enkelt inte sugna mer ? 
  • Lars703

Jag har en ny flickvän sedan 8 månader och vi har sex varje gång vi träffas, ca 6 ggr per vecka.  Med henne har vi "kuken i fittan " minst 30 min. I olika ställningar. Det ät som en dröm.

• Anonym (Doso)

Träffade en man under en tid som hade svårt att komma. Trots att sexet var fenomenalt och varierande så blev man rätt utsliten i fiffi efter ett tag. Han kunde lätt köra penetrerande sex i över 1 timme utan uppehåll om inte jag hade lyssnat på min fiffi. Mannen jag har nu kommer mkt lättare, vilket jag uppskattar. Vi har kanske penetrerande i 15-20 min utöver annan sex. Tycker även det är tändanade att få stanna upp lite då han är nära och inte vill komma riktigt än.

• Storåskön

Ja antingen läser ni och lär eller så kontaktar 
    Ni moderatorn och påstår att att ett inlägg 
    Med så många stavfel avsaknad av punkter och komma
    Kräver ni att det tas bort, åsikts poliser här och på 
    Flashback jobbar så 
    Så om en dyslektiker uppfinner en apparat som 
    Renar luften och producerar el gratis i överflöd 
    Så om beskrivningen hur den ska konstrueras 
    Innehåller stav fel så får den inte byggas tycker 
    Åsiktspolisen 
    Men jag träffade min nuvarande som jag känt sen jag var liten jag berättade hur jag har analyserat sex och intimitet så börjar man kl 2 på efter middagen och är bara klädd så din kvinna kan urskilja din snopp och gå om kring så och låssas som ingenting så förbereder hennes kropp på fortplantning, vare sig hon vill eller inte 
    Soff  stunden tar hon på din synliga penis och
    Du tar inte henne mellan benen 
    Utan hon kommer bara att bli kåtare och kåtare
    Sen kolla lite porrfilm gärna med killar som har rejäla snablsr för det gör hennes kropp ännu mer redo nu kan du ta henne mellan benen så men bara tryck och lätta tryck och lätta inte ner och slicka henne till orgasm Mmmm presis du har gjort fel i alla år men hur ni börjar penetration spelar ingen roll men efter 10min är det dags att förbättra och utsikten då har ni en stenhård kudde som
    Du lägger under ändan på henne 
    Sen tar du det lungt in med hela ut med hela 
    Lungn takt sen du sitter nu med benen böjda så hennes muff och din snorre är på samma höjd
    Sen tar du höger tumme masserar försiktigt klitoris lungt med långa drag titta vilken utsikt du har 
    Detta håller ni på ömsom åvanpå ömsom på knä 
    Allt ska vara lungn takt när kvinnan är på väg att komma så bara ta det lungt littel snabbare tumme
    Men lungt resan till klimax ska vara lång stressa inte så du resan tar 3 sec och orgasmer 4 sec 
    2 timmar minst ska ni älska
    Och hon ska komma 20 30 ggr 
    Sen är hon nymfoman 

Sanningen svider så införnaliskt
  • Anonym (Förståsigpåaren)

Självklart är alla på FL sexatleter. Men för att återkomma till verkligheten. Genomsnittlig tid för ett samlag när man gjort seriösa studier är lite drygt 5 minuter penetrerande samlag.

Kan kanske vara skönt att höra för de som tror att det är något fel på deras man. Eller sig själv.

• Mia99
    Anonym (Förståsigpåaren) skrev 2022-04-29 06:38:18 följande:

Självklart är alla på FL sexatleter. Men för att återkomma till verkligheten. Genomsnittlig tid för ett samlag när man gjort seriösa studier är lite drygt 5 minuter penetrerande samlag.

Kan kanske vara skönt att höra för de som tror att det är något fel på deras man. Eller sig själv.

Förlåt om jag säger så, men drygt fem minuter, undrar hur man mätt upp den tiden. Räknar man den faktiska tiden för penis i slida, eller bara tiden för hårda höftstötningar? Hur som helst, bara för att jag mindes den här tråden, så kollade jag på klockan lite i smyg igår när jag älskade med min man.

Förspelet vet jag inte, det är flera timmar innan vi ens får av oss kläderna, men innefattar för mig blickar, komplimanger, en kram bakifrån med en hand som kupar bröstet lite, en kyss på sidan av nacken, en hand som snabbt glider innanför trosorna och så. 

Själva penetrationsdelen varade i 36 minuter med två kortare avbrott på en respektive tre minuter. Så tiden med honom inuti mig var alltså 32 minuter. 

Varken min man eller jag är några sexatleter. Men så ligger vi inte heller och bara maler på i en halvtimme utan tar flera pauser på kanske fem minuter då vi stannar upp med honom djupt inne i mig, bara gungar lite för och kysses. Han leker med mitt öra och mitt hår med fingrarna, säger vackra saker till mig medan jag njuter av närheten, hans muskulösa tyngd ovanpå mig och av känslan att vara fullkomligt uppfylld av hans stånd. Därefter kan han sätta fart igen och jag behöver då verkligen inte mycket för att komma på nytt.
  • Anonym (Förståsigpåaren)
    Mia99 skrev 2022-04-29 09:26:35 följande:
    Förlåt om jag säger så, men drygt fem minuter, undrar hur man mätt upp den tiden. Räknar man den faktiska tiden för penis i slida, eller bara tiden för hårda höftstötningar? Hur som helst, bara för att jag mindes den här tråden, så kollade jag på klockan lite i smyg igår när jag älskade med min man.

Förspelet vet jag inte, det är flera timmar innan vi ens får av oss kläderna, men innefattar för mig blickar, komplimanger, en kram bakifrån med en hand som kupar bröstet lite, en kyss på sidan av nacken, en hand som snabbt glider innanför trosorna och så. 

Själva penetrationsdelen varade i 36 minuter med två kortare avbrott på en respektive tre minuter. Så tiden med honom inuti mig var alltså 32 minuter. 

Varken min man eller jag är några sexatleter. Men så ligger vi inte heller och bara maler på i en halvtimme utan tar flera pauser på kanske fem minuter då vi stannar upp med honom djupt inne i mig, bara gungar lite för och kysses. Han leker med mitt öra och mitt hår med fingrarna, säger vackra saker till mig medan jag njuter av närheten, hans muskulösa tyngd ovanpå mig och av känslan att vara fullkomligt uppfylld av hans stånd. Därefter kan han sätta fart igen och jag behöver då verkligen inte mycket för att komma på nytt.
    5 minuter då är det ju hela tiden penis i slidan, det är liksom svårt att mäta annars om man skulle dra ut den och trixa med annat under tiden.

Men 36 minuter penetration det är iallafall WAY över medel. Så grattis antar jag....
  • Anonym (CU)

ca 5-15 min beroende på om han druckit eller inte. Jag är nöjd. Uppskattningsvis har vi sex ca 1 tim, ibland kortare. Trevligt med olika orala och andra spännande lekar. 

Svar på tråden Hur länge har ni samlag?