Hur länge har ni samlag?
räknar Bara kuken i fittan Och inte förspel och annat typ av sex. vet att ingen tar tid, men uppskattningsvis hur länge? Jag och min man har sex samlag i typ 15 min utan nån paus
räknar Bara kuken i fittan Och inte förspel och annat typ av sex. vet att ingen tar tid, men uppskattningsvis hur länge? Jag och min man har sex samlag i typ 15 min utan nån paus
Är typ lika med kukar. Alla stora kukar känns lika och små känns lika. Enda skillnaden är tekniken
Är typ lika med kukar. Alla stora kukar känns lika och små känns lika. Enda skillnaden är tekniken
10-20 minuter oftast tror jag. Sällan mindre än 5 eller mer än 30.
Min fru är inte så förtjust i långa förspel, bäst är när hon är riktigt kåt och det knappt behövs alls. Efter 1 orgasm klarar hon inte mer så hon vill få den under penetration. inte förspel. Ibland kommer hon först, ibland jag, då avslutar vi med efterspel ibland.
Men ni som säger att tjejer skiljer sig åt där nere. Visst att endel kan vara våtare eller trängre ... men annars borde känslan Vara rätt lik?
Nej, såklart inte. Det skiljer i djup, tålighet, friktion och mycket annat.
Exempelvis är min nuvarande är den djupaste jag träffat. Det är underbart att kunna köra på i alla ställningar utom vissa vinklar bakifrån utan att stöta i botten.
Aldrig tidigare har jag kunnat smaska ihop underliven med någon eller sätta blygden mot klittan ordentligt.
30-50 minuter typ
Vi har samlag tills vi båda är nöjda eller tyvärr ibland bara för mig.
Är dock mitt klara mål att vi båda ska gå i mål vid umgänge.
Det brukar funka - även om hon kommer först. Jag som man klarar ju mig alltid....
Men ni som säger att tjejer skiljer sig åt där nere. Visst att endel kan vara våtare eller trängre ... men annars borde känslan Vara rätt lik?
Jättelänge. Det är vad senaste GF sa. Jag sätter inte på tidtagaruret. I går fick vi backa fyra episoder av GOT. 3,5-4 h då. förspel halvt inkluderat eftersom det mesta skedde medan vi fortfarande kollade GOT. Vi tappade nog bort oss en bit in i penetration.
Jättelänge. Det är vad senaste GF sa. Jag sätter inte på tidtagaruret. I går fick vi backa fyra episoder av GOT. 3,5-4 h då. förspel halvt inkluderat eftersom det mesta skedde medan vi fortfarande kollade GOT. Vi tappade nog bort oss en bit in i penetration.