• Anonym (J)

Hur länge har ni samlag?

räknar Bara kuken i fittan Och inte förspel och annat typ av sex. vet att ingen tar tid, men uppskattningsvis hur länge? Jag och min man har sex samlag i typ 15 min utan nån paus 

• Svar på tråden Hur länge har ni samlag?
  • Anonym (J)

Är typ lika med kukar. Alla stora kukar känns lika och små känns lika. Enda skillnaden är tekniken 

• Anonym (Uggla)
    Anonym (J) skrev 2022-04-20 21:35:14 följande:

Är typ lika med kukar. Alla stora kukar känns lika och små känns lika. Enda skillnaden är tekniken 

Så är det ju med stor och liten fitta också 
  • Tom Araya
    Tompa2022 skrev 2022-04-20 10:15:05 följande:
    Det är just det där med ditt uttryck som gör att jag inte tror att du har förstått det här. Det är inte så att man bara ligger och gnider i timmar, det finns ingen normalt funtad människa som skulle vilja, eller få glädje att göra det. Det vore lika erotiskt som att sitta och äta gröt i flera timmar.

Gör man sex till en mekanisk aktivitet där olika faser ersätter varandra enligt något slags oskrivet manus och kan klocka varenda delaktivitet, så har man fullkomligt dribblat bort sig och till sist kommer man att tappa all lust.

Men det är helt riktigt, kvinnor har inte lubrikation hur länge som helst, så som män inte heller har oavbruten erektion i timmar. Det kommer och går. Man kan stanna upp och göra något annat ett tag. Bara kramas, kela och mysprata och kanske smeka varandra på ett icke-direkt sexuellt stimulerande sätt. Massera nacken, borsta håret med fingrarna, skriva bokstäver med fingrarna på huden och låta den andra gissa vad man skriver. Det kan då tända till, så kanske man kan gå över till någon slags sexuell aktivitet om man vill.
    Fast då har man ju inte knullat EN GÅNG utan flera gånger.
    TS fråga rörde ju hur länge ETT SAMLAG pågår, utan pauser, utan smek, pull, oralsex, eftermys e.t.c.
  • Anonym (Kålen)

10-20 minuter oftast tror jag. Sällan mindre än 5 eller mer än 30. 

Min fru är inte så förtjust i långa förspel, bäst är när hon är riktigt kåt och det knappt behövs alls. Efter 1 orgasm klarar hon inte mer så hon vill få den under penetration. inte förspel. Ibland kommer hon först, ibland jag, då avslutar vi med efterspel ibland. 

• Anonym (VR)
    Anonym (J) skrev 2022-04-20 21:12:00 följande:

Men ni som säger att tjejer skiljer sig åt där nere. Visst att endel kan vara våtare eller trängre ... men annars borde känslan Vara rätt lik? 

Nej, såklart inte. Det skiljer i djup, tålighet, friktion och mycket annat. 

Exempelvis är min nuvarande är den djupaste jag träffat. Det är underbart att kunna köra på i alla ställningar utom vissa vinklar bakifrån utan att stöta i botten. 
    Aldrig tidigare har jag kunnat smaska ihop underliven med någon eller sätta blygden mot klittan ordentligt. 

• Anonym (Öööh?)

Vi har samlag tills vi båda är nöjda eller tyvärr ibland bara för mig.
    Är dock mitt klara mål att vi båda ska gå i mål vid umgänge.
    Det brukar funka - även om hon kommer först. Jag som man klarar ju mig alltid....

• Grey Man
    Anonym (J) skrev 2022-04-20 21:12:00 följande:

Men ni som säger att tjejer skiljer sig åt där nere. Visst att endel kan vara våtare eller trängre ... men annars borde känslan Vara rätt lik? 

Nej verkligen inte! Det skiljer jättemycket ju. Jag skulle tom gå så långt att säga att det finns de som matchar och de som inte gör det. När jag träffade min nya tjej så var det som om våra kön var skapta för att ha sex med varandra. Som om hon var en avgjutning av mig liksom. 

Sen är det andra detaljer som hur en fitta luktar. Där tror jag också på synk. Vi har väl alla slickat någon vars smak har varit helt off - inte för att det varit ofräscht utan mer för att smaken inte funkar med oss. 

Vi har ganska mycket trekanter och jag slickar mycket i de sammanhangen men ingen smak eller känsla kan ens mäta sig med min tjej. Vissa kommer nära eller smakar annorlunda men gott men många slutar jag skicka snabbt när jag känner att det känns fel. 

Så nej, det är enligt min erfarenhet väldigt väldigt olika.
  • Anonym (VR)

Jättelänge. Det är vad senaste GF sa. Jag sätter inte på tidtagaruret. I går fick vi backa fyra episoder av GOT. 3,5-4 h då. förspel halvt inkluderat eftersom det mesta skedde medan vi fortfarande kollade GOT. Vi tappade nog bort oss en bit in i penetration.

• Grey Man
    Anonym (VR) skrev 2022-04-21 21:41:59 följande:

Jättelänge. Det är vad senaste GF sa. Jag sätter inte på tidtagaruret. I går fick vi backa fyra episoder av GOT. 3,5-4 h då. förspel halvt inkluderat eftersom det mesta skedde medan vi fortfarande kollade GOT. Vi tappade nog bort oss en bit in i penetration.

Det är ju så det ska vara. Vem fan bryr sig om GoT när man kan ha sex i några timmar? Finns ju inget bättre!
Svar på tråden Hur länge har ni samlag?