• Grey Man

Hur länge har ni samlag?

Anonym (J) skrev 2022-04-20 21:12:00 följande:

Men ni som säger att tjejer skiljer sig åt där nere. Visst att endel kan vara våtare eller trängre ... men annars borde känslan Vara rätt lik? 

Nej verkligen inte! Det skiljer jättemycket ju. Jag skulle tom gå så långt att säga att det finns de som matchar och de som inte gör det. När jag träffade min nya tjej så var det som om våra kön var skapta för att ha sex med varandra. Som om hon var en avgjutning av mig liksom. 

Sen är det andra detaljer som hur en fitta luktar. Där tror jag också på synk. Vi har väl alla slickat någon vars smak har varit helt off - inte för att det varit ofräscht utan mer för att smaken inte funkar med oss. 

Vi har ganska mycket trekanter och jag slickar mycket i de sammanhangen men ingen smak eller känsla kan ens mäta sig med min tjej. Vissa kommer nära eller smakar annorlunda men gott men många slutar jag skicka snabbt när jag känner att det känns fel. 

Så nej, det är enligt min erfarenhet väldigt väldigt olika.
  • Grey Man
    Anonym (VR) skrev 2022-04-21 21:41:59 följande:

Jättelänge. Det är vad senaste GF sa. Jag sätter inte på tidtagaruret. I går fick vi backa fyra episoder av GOT. 3,5-4 h då. förspel halvt inkluderat eftersom det mesta skedde medan vi fortfarande kollade GOT. Vi tappade nog bort oss en bit in i penetration.

Det är ju så det ska vara. Vem fan bryr sig om GoT när man kan ha sex i några timmar? Finns ju inget bättre!
Svar på tråden Hur länge har ni samlag?