• Anonym (J)

Hur länge har ni samlag?

räknar Bara kuken i fittan Och inte förspel och annat typ av sex. vet att ingen tar tid, men uppskattningsvis hur länge? Jag och min man har sex samlag i typ 15 min utan nån paus 

• Svar på tråden Hur länge har ni samlag?
  • Anonym (J)
    Anonym (Abc) skrev 2022-04-20 18:03:23 följande:

Kuken i fittan  30 sek- 5 minuter
    Förspel- mycket längre tid. "Juck och sprut" är bara den avslutande delen.
    Tillfredsställd -absolut,  till 100%

Så skönt är det väl inte för killar? Alla jag haft sex med kondom har inte kunnat komma i mig. Alltid fått hjälpa till med munnen för att dom ens ska kunna komma. Och dom utan kondom har dröjt länge. Aldrig varit med om att killar kommit fort när vi haft vaginal sex. Alltid har Det tagit 15-30 min minst. Och då har vi bytt ställningar flera gånger och killen pumpar på hårt och snabbt . enda pausen är när vi byter ställning som tar några sek. Oftast går det så mycket fortare för killarna när jag sugit, då går de på 5-10 min 
  • Anonym (Uggla)
    Anonym (J) skrev 2022-04-20 18:19:04 följande:
    Så skönt är det väl inte för killar? Alla jag haft sex med kondom har inte kunnat komma i mig. Alltid fått hjälpa till med munnen för att dom ens ska kunna komma. Och dom utan kondom har dröjt länge. Aldrig varit med om att killar kommit fort när vi haft vaginal sex. Alltid har Det tagit 15-30 min minst. Och då har vi bytt ställningar flera gånger och killen pumpar på hårt och snabbt . enda pausen är när vi byter ställning som tar några sek. Oftast går det så mycket fortare för killarna när jag sugit, då går de på 5-10 min 
    När ska tjejer förstå att ni också är olika stora/sköna där nere? Alla gömmer sig bakom att man kan föda barn?
  • Anonym (Abc)
    Hur det känns för killar får någon man svara på. Men som sagt, för oss är förspelet det som är det viktigaste. Innan han kommer in i mig har jag oftast redan fått 2-3 orgasmer samtidigt som jag har sugit honom. Det där med att vara inne och jucka som du frågade om är liksom bara det avslutande crescendot i en fantastisk föreställning. 
  • Anonym (Lova)
    15-30 minuter vet jag inte om jag någonsin har hållit på med ren penetretion Oavsett vilken kille det varit. Och jag är absolut inte trång. Å andra sidan har jag nog aldrig gått direkt på penetrationssex utan lite smek eller sug innan heller. Men det är väl ganska irrelevant för dig. Om alla killar behöver minst 15-30 minuter penetration med dig och det går snabbare när du suger så är väl penetrationssex inte att föredra just som avslutning i alla fall. 
  • Anonym (J)

Men ni som säger att tjejer skiljer sig åt där nere. Visst att endel kan vara våtare eller trängre ... men annars borde känslan Vara rätt lik? 

• Anonym (Uggla)
    Anonym (J) skrev 2022-04-20 21:12:00 följande:

Men ni som säger att tjejer skiljer sig åt där nere. Visst att endel kan vara våtare eller trängre ... men annars borde känslan Vara rätt lik? 

Känns kukar likadana? Visst vissa är större vid stånd men annars borde känslan vara rätt lik?
  • Real Time
    Anonym (J) skrev 2022-04-20 21:12:00 följande:

Det kan vara stor skillnad. Vissa är rymligare än andra. Det känns. men kan ju var skönt ändå!
  • Anonym (Lova)
    Anonym (Uggla) skrev 2022-04-20 21:20:24 följande:
    Känns kukar likadana? Visst vissa är större vid stånd men annars borde känslan vara rätt lik?
    Jag vet att frågan var till TS och inte till mig men ja, känslan är rätt lika med olika kukar. Jag tror att ni känner mer skillnad på olika fittor än tjejer (eller åtminstone jag) känner på olika kukar. Det är lite same, same. Tekniken gör desto mer skillnad dock. 
  • Anonym (Uggla)
    Anonym (Lova) skrev 2022-04-20 21:28:01 följande:
    Jag vet att frågan var till TS och inte till mig men ja, känslan är rätt lika med olika kukar. Jag tror att ni känner mer skillnad på olika fittor än tjejer (eller åtminstone jag) känner på olika kukar. Det är lite same, same. Tekniken gör desto mer skillnad dock. 
    Som om du har sex med en kuk som är 20cm lång och 16 centimeter i omkrets så känns det samma som med en som
    är 14cm lång och 10cm i omkrets? Knappast?
Svar på tråden Hur länge har ni samlag?