Hur länge har ni samlag?
räknar Bara kuken i fittan Och inte förspel och annat typ av sex. vet att ingen tar tid, men uppskattningsvis hur länge? Jag och min man har sex samlag i typ 15 min utan nån paus
räknar Bara kuken i fittan Och inte förspel och annat typ av sex. vet att ingen tar tid, men uppskattningsvis hur länge? Jag och min man har sex samlag i typ 15 min utan nån paus
10 minuter typ.
Med mitt ex några minuter, med min nya i timmar, så trevligt att bara ligga och okynnes sexa med kuken i, röra sig lite för att hålla ståndet och småprata kramas njuta.
hon gillar det och kommer ofta flertal gånger.
Rent vaginalt kanske 10 min.
För tillfället inte särskilt länge då jag är gravid och får ont vid längre samlag, så max en halvtimme. Som ickegravid snittar vi på ett par timmar. Ibland med 15 minuters paus och kör en omgång till efteråt. Vid andra samlaget brukar han dock ej klara av att hålla ut mer än 30 minuter. Ser fram emot att bebis ska födas så vi kan återgå till det som är normalt för oss
30-45 minuter penetration. Gärna ett par omgångar. Gäller att ha rätt karl till detta. Träffat 2 killar som kunde och ville köra flera omgångar på raken.
Varför vill man ens ha sex så kort tid?? Förstår verkligen inte
5 min ca. Om jag koncentrerar mig och är lyhörd för signalerna att jag är nära att komma och stoppar flera gånger.
Annars ett par minuter..
Tråkigt, skulle så gärna kunna slappna av och bara knulla och njuta..
Vi har sex kuk i fitta kanske 5?10 minuter hos oss. All övrig tid går till petting och eller oralsex.
Är det en snabbis ca 30 min (typ lunch om vi jobbar hemifrån) annars mellan 1 - 2 timmar men ibland det bli mastodontknull på många timmar med paus mellan.