• Anonym (J)

Hur länge har ni samlag?

räknar Bara kuken i fittan Och inte förspel och annat typ av sex. vet att ingen tar tid, men uppskattningsvis hur länge? Jag och min man har sex samlag i typ 15 min utan nån paus 

• Svar på tråden Hur länge har ni samlag?
  • sidebyside

Allt ifrån 10 minuter till lite över en timma, det är från gång till gång.

• Anonym (Uggla)

Är jag kåt och kommer in henne och bara pumpar utan att stanna upp tar det ju max fem minuter för min del. Men stannar jag upp och kanske avbryter och smeker henne osv så kan jag nog hålla på i en kvart/tjugo typ. Händer att jag kommer efter två minuter också. Hon är riktigt trång och skön.  Mer synd om henne men vad ska jag göra? 

• Anonym (Oj)
    Anonym (Uggla) skrev 2022-04-20 14:08:52 följande:

Är jag kåt och kommer in henne och bara pumpar utan att stanna upp tar det ju max fem minuter för min del. Men stannar jag upp och kanske avbryter och smeker henne osv så kan jag nog hålla på i en kvart/tjugo typ. Händer att jag kommer efter två minuter också. Hon är riktigt trång och skön.  Mer synd om henne men vad ska jag göra? 

Varför är det synd om henne? Hon har väl sex med dig frivilligt trots hon inte får orgasm. 
  • Peake

Tills vi båda är nöjda. Vi brukar komma nästan samtidigt, men inte alltid. Vi är båda nöjda med vårt samliv. Hur länge varierar beror på, 20-30 minuter till timmar. Orgasmen är målet men vi har inte bråttom dit. Vi är 74 och 76.

• Anonym (Uggla)
    Anonym (Oj) skrev 2022-04-20 14:16:25 följande:
    Varför är det synd om henne? Hon har väl sex med dig frivilligt trots hon inte får orgasm. 
    Ja men ändå tänker jag?de gånger jag lyckas hålla på i kanske 7-10 minuter kommer hon ju. Men oftast när hon är nära kommer jag för det blir så trångt och gött liksom. kan inte hejda det. 
  • Anonym (Oj)
    Anonym (Uggla) skrev 2022-04-20 17:34:32 följande:
    Ja men ändå tänker jag?de gånger jag lyckas hålla på i kanske 7-10 minuter kommer hon ju. Men oftast när hon är nära kommer jag för det blir så trångt och gött liksom. kan inte hejda det. 
    Du bör nog vara tacksam att hon har sex med dig, servera kaffe på sängen, fixa frukost osv 
  • Anonym (Uggla)
    Anonym (Oj) skrev 2022-04-20 17:37:06 följande:
    Du bör nog vara tacksam att hon har sex med dig, servera kaffe på sängen, fixa frukost osv 
    Jag är sjukt tacksam! Och ja, frukost på sängen är givet! Men det har ju inte med seger att göra! Älskar att göra saker för henne såklart. Hon är grym 
  • Anonym (Uggla)
    Anonym (Uggla) skrev 2022-04-20 17:41:56 följande:
    Jag är sjukt tacksam! Och ja, frukost på sängen är givet! Men det har ju inte med seger att göra! Älskar att göra saker för henne såklart. Hon är grym 
    Seger skulle stått sexet :) 
  • Anonym (Abc)

Kuken i fittan  30 sek- 5 minuter
    Förspel- mycket längre tid. "Juck och sprut" är bara den avslutande delen.
    Tillfredsställd -absolut,  till 100%

Svar på tråden Hur länge har ni samlag?