Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Hur länge har ni samlag?

räknar Bara kuken i fittan Och inte förspel och annat typ av sex. vet att ingen tar tid, men uppskattningsvis hur länge? Jag och min man har sex samlag i typ 15 min utan nån paus 

• Svar på tråden Hur länge har ni samlag?
  • Anonym (J)

Du som kommenterar att du blev uttråkad hur kan du bli det? Hinner inte komma som kvinna av bara sex 5 min, hur hinner ni andra de?

• Anonym (J)

Varför vill man ens ha sex så kort tid?? Förstår verkligen inte 

• Anonym (J)
    Anonym (Abc) skrev 2022-04-20 18:03:23 följande:

Kuken i fittan  30 sek- 5 minuter
    Förspel- mycket längre tid. "Juck och sprut" är bara den avslutande delen.
    Tillfredsställd -absolut,  till 100%

Så skönt är det väl inte för killar? Alla jag haft sex med kondom har inte kunnat komma i mig. Alltid fått hjälpa till med munnen för att dom ens ska kunna komma. Och dom utan kondom har dröjt länge. Aldrig varit med om att killar kommit fort när vi haft vaginal sex. Alltid har Det tagit 15-30 min minst. Och då har vi bytt ställningar flera gånger och killen pumpar på hårt och snabbt . enda pausen är när vi byter ställning som tar några sek. Oftast går det så mycket fortare för killarna när jag sugit, då går de på 5-10 min 
  • Anonym (J)

Men ni som säger att tjejer skiljer sig åt där nere. Visst att endel kan vara våtare eller trängre ... men annars borde känslan Vara rätt lik? 

• Anonym (J)

Är typ lika med kukar. Alla stora kukar känns lika och små känns lika. Enda skillnaden är tekniken 

Svar på tråden Hur länge har ni samlag?