Inlägg från: Anonym ((V)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((V))

Hur länge har ni samlag?

Vi har penetrerande sex mellan 20-40 minuter. Ofta någon paus men skulle tro att sammanlagd tid ligger däromkring. Ofta oralt och smek i någon form utöver det. Om vi har sex 20-30 minuter allt som allt kallar vi det för snabbis. Ibland har vi sex i två timmar utan att någon kommer. Penetrerande halva tiden ungefär. Ibland har vi sex i 20 minuter och båda kommer. Det händer att vi inte har penetrerande sex alls utan bara oralt och smek men det är ganska sällan ändå. 

• Anonym ((V))
    Tom Araya skrev 2022-04-22 21:40:20 följande:
    Alltså är inga av dina tidsangivelser relevanta som svar på TS fråga.
    Isf kan jag väl säga att cirka 20 minuter i sträck är ni problem. Rekordet är knullande i alla möjliga ställningar i cirka två timmar
  • Anonym ((V))
    Tom Araya skrev 2022-04-22 21:40:20 följande:
    Alltså är inga av dina tidsangivelser relevanta som svar på TS fråga.
    Men får man ens byta ställning med ts frågeställning?
  • Anonym ((V))
    Tom Araya skrev 2022-04-22 23:30:08 följande:
    Jag tycker det är tydligt att det är pauser och annan typ av sex än vaginal penetration som ska räknas bort. Det står inget om ställningsbyte, vilket är logiskt då det inte handlar om någon tid av betydelse.

5-20 minuter penetrerande i sträck med div ställningsbyte är inte ovanligt hos oss. Men det tar ju inte slut efter det så därför tycker jag visst det är relevant i sammanhanget trots TS formulering.

Om jag jämför en man som får utlösning efter 5-10 minuters penetrerande sex och sedan är det penetrerande över med en man som håller på i 10-20 minuter och sedan tar paus 1-10 minuter innan han kan fortsätta 10 minuter till osv tills dess att den sammanlagda tiden för penetrerande sex börjar ligga på 40-80 minuter exklusive (det andra kallar förspel) så tänker ju inte jag att jag haft sex sju gånger utan en den kvällen. Dessutom är en del av det orala däremellan att jag suger honom så han kan vara konstant stimulerad 30 minuter i sträck. När pauserna även ibland är för att han vill slippa komma och kunna fortsätta längre på en stund så flyter det ihop.

Men visst! om jag räknar varje enskilt inkörande av kuk i snippa med tillhörande juckande inklusive byte av ställning under tiden så ligger rekordet för in och ut på runt två timmar( Vi maratonknullade timmar i sträck när vi var nykära) men det normala hos oss är 10-20 minuter i ett kör (men då utan utlösning för honom eftersom mannen inte vill komma så fort) och så det gånger 4-8. 

Det händer att vi tar en snabbis då alla orgasmer uppnås på intensivt in och ut sex under cirka 20 minuter.  

Svar på tråden Hur länge har ni samlag?