Afterrain skrev 2022-09-16 15:47:46 följande:
Nej jag fick testa enkeldos nu i 3 månader, var inne på VUL innan jag fick allt utskrivet. Innan förra vändan fick jag testa min ägglossning för o se om den ens existerade under några månader och tyvärr, inte en enda gång ägglossade jag naturligt. Så det går o konstatera att jag inte får falska utslag pga pcos på ägglossningstest. Gyn var tydlig med att jag skulle ha ägglossningsstickor som endast mäter LH stegring. Under första vändan var det också enkeldos. Men då reagerade inte min kropp alls, kan tydligen vara så att man reagerar olika bra på olika läkemedel.
Gyn kallade mig svårstimulerad under förra vändan då mina ägg antingen inte reagerade eller växte för mycket
Kan du inte be att få komma in på vul under letrozol behandlingen? De flesta verkar få göra de. Jag har vart inne alla omgångar ut en (när det var stängt) där har de konstaterat om, och hur många äggblåsor som växt och hur mycket, och även om slemhinnan var bra, ibland har jag fått åka hem och ta ovitrelle samma kväll, ibland har jag väntat 2-3 dagar. Det känns svårt för dom att komma fram till att höja dosen om dom inte följer upp? Efter din historia så känns det som att de borde vidga sin plan en smula!