IVF 2022
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hej!
Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
Ul på onsdag och så nervös ????
Hejjjj Allihopa,
Jag hänger med här. Efter att ha längtat o försökt sen 2015 med många omgångar med Clomifen lyckades vi, i föregående förhållande bli gravid på den 9:e kuren men slutade med ett utomkvedshavandeskap. Ledde till att ena äggledaren togs bort, och vårt förhållande ledde sen till skillmässa.
träffade sen en ny och vi hade varit på besök hos läkaren kommunalt men skulle måste gå igenom allt från början som jag redan tidigare gjort. visste inte om jag har såna krafter att igenom gå allt igen och vi valde gå privat IVF. Nu har jag den sista sprutdagen ikväll. Ovitrelle imorgon och äggplock på onsdag. Är det någon som ligger jämt i behandlingen med mig? 🤗🤗🤗
Ledsen att höra Hejanonymhej.😔 Bra att du fått tillbaka motivationen igen!
det är en sann prövning av återhämtning och att mitt i allt leva ändå.
Hej hur har de gått för alla?
Har varit lite off efter mitt negativa sticka, men nu har jag fått min mens och ska börja med letrozol dag 3 för sedan återinföring av vårt frysta embryo.. Så nervös men taggad samtidigt
Hej hur har de gått för alla?
Har varit lite off efter mitt negativa sticka, men nu har jag fått min mens och ska börja med letrozol dag 3 för sedan återinföring av vårt frysta embryo.. Så nervös men taggad samtidigt
Sen är de detta när på dagen men ska ta äl test.. kliniken sa morgon och jag har alltid fått utslag på morgon men läser man på nätet så ska man inte ta morgon utan senare på dagen?