• Loppan1994

IVF 2022

Hej! 
    Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
    Ul på onsdag och så nervös ????

• Svar på tråden IVF 2022
  • Sandralinnea123
    Loppan­1994 

Såhär ser de ut idag starkare än igår Skrattande
    Ja de är sån som ska bara 1 ett streck, testa tidigt clearblue..

Oj men det är säkert att det har irriterat hur ofta stoppar man upp en sån applikator och en tablett där nere liksom eller nidblödning? Vet min tjej kompis hade blödning i början av graviditeten mellan blödning eller va hon kalla det... Jag håller mina tummar för dig och tror det blir bra Hjärta
  • Loppan1994
    Sandralinnea123 skrev 2022-11-12 07:12:00 följande:
    Loppan­1994 

Såhär ser de ut idag starkare än igår Skrattande
    Ja de är sån som ska bara 1 ett streck, testa tidigt clearblue..

Oj men det är säkert att det har irriterat hur ofta stoppar man upp en sån applikator och en tablett där nere liksom eller nidblödning? Vet min tjej kompis hade blödning i början av graviditeten mellan blödning eller va hon kalla det... Jag håller mina tummar för dig och tror det blir bra Hjärta
    Åh ja ja ser med grattis Hjärta
    Ja precis jag hoppas det iallafall :) testet slog om från 1-2 till 2-3v så hcg borde ju ha ökat iaf :) 
  • Sandralinnea123
    Loppan1994 skrev 2022-11-12 08:46:14 följande:
    Åh ja ja ser med grattis Hjärta
    Ja precis jag hoppas det iallafall :) testet slog om från 1-2 till 2-3v så hcg borde ju ha ökat iaf :) 
    Tack!:) 
    Ja de borde det! Är säkert ingen fara :)

Jag har ju fått illamående nu och måste äta något hela tiden för att slippa haha, så har köpt salta kex som jag äter på konstant haha sen lite molande värk och kan ibland sticka till mer i tjejmagen... annars inga symptom,  har du några symptom? 
  • Loppan1994
    Sandralinnea123 skrev 2022-11-13 11:59:56 följande:
    Tack!:) 
    Ja de borde det! Är säkert ingen fara :)

Jag har ju fått illamående nu och måste äta något hela tiden för att slippa haha, så har köpt salta kex som jag äter på konstant haha sen lite molande värk och kan ibland sticka till mer i tjejmagen... annars inga symptom,  har du några symptom? 
    Jag är väldigt varm eller fryser inget mellanting, och väldigt törstig. Värken försvann för nån dag sen, men tror den berodde på lutinusen för fick så redan första dagen :) så inga typsika symptom, man vill gärna ha det men får passa på å njuta innan dom kommer på riktigt haha. Ska ringa kliniken på tisdag på testdagen men funderar på om man kan ringa imorgon istället 
  • Sandralinnea123
    Loppan1994 skrev 2022-11-13 12:42:51 följande:
    Jag är väldigt varm eller fryser inget mellanting, och väldigt törstig. Värken försvann för nån dag sen, men tror den berodde på lutinusen för fick så redan första dagen :) så inga typsika symptom, man vill gärna ha det men får passa på å njuta innan dom kommer på riktigt haha. Ska ringa kliniken på tisdag på testdagen men funderar på om man kan ringa imorgon istället 
    Ah va skönt ändå :) 
    Mitt illamående vill du inte ha haha är så jobbigt haha.. 

Ja men de borde väl gå att rings imorgon redan :) 
  • Loppan1994
    Sandralinnea123 skrev 2022-11-13 20:25:24 följande:
    Ah va skönt ändå :) 
    Mitt illamående vill du inte ha haha är så jobbigt haha.. 

Ja men de borde väl gå att rings imorgon redan :) 
    Nej längtar inte efter det haha, hoppas det går över snart för dig :) 
  • Sandralinnea123
    Loppan1994 skrev 2022-11-13 22:22:36 följande:
    Nej längtar inte efter det haha, hoppas det går över snart för dig :) 
    Mitt streck har fortfarande inte blivit starkare.. börjar bli orolig nu ...
  • Loppan1994
    Sandralinnea123 skrev 2022-11-16 12:55:10 följande:
    Mitt streck har fortfarande inte blivit starkare.. börjar bli orolig nu ...
    När är din testdag? Åk å köp ett digitalt istället, mitt slog om från 1-2 till 2-3 nu väntar jag på ett nytt som jag hoppas slår om till 3+  är ju ingen garanti men kanske känns skönare om du ser det så? Hjärta
  • Sandralinnea123
    Loppan1994 skrev 2022-11-16 15:37:32 följande:
    När är din testdag? Åk å köp ett digitalt istället, mitt slog om från 1-2 till 2-3 nu väntar jag på ett nytt som jag hoppas slår om till 3+  är ju ingen garanti men kanske känns skönare om du ser det så? Hjärta
    Test dag imorgon, tog ett i morse men positiva strecket var så gott som borta, plus nu kom mensen tror jag.... ännu ett misslyckat försök.. fast denna gången fäste det iallafall fast de inte satt så värst länge Rynkar på näsan
  • Loppan1994
    Sandralinnea123 skrev 2022-11-17 09:51:01 följande:
    Test dag imorgon, tog ett i morse men positiva strecket var så gott som borta, plus nu kom mensen tror jag.... ännu ett misslyckat försök.. fast denna gången fäste det iallafall fast de inte satt så värst länge Rynkar på näsan
    Men nej va tråkigt :( det är ju postivit att det fäste en stund iaf även om det inte hjälper för stunden! Säker på att det inte är en nidis bara? ni hade fler i frysen eller?
Svar på tråden IVF 2022