• Loppan1994

IVF 2022

Hej! 
    Någon mer som håller på med ivf nu? Tänkte vi kunde följas åt. Inne på sprutdag 6 med gonal-f och fyramadel.
    Ul på onsdag och så nervös ????

• Svar på tråden IVF 2022
  • Loppan1994

Less jag bliiiir, enligt appen skulle jag ha äl i måndags, har inte fått utslag än... Hade både äl smärta och flytningar måndag och tisdag men nu är de borta med... Har jag inte haft nån äl eller har de inte fångats upp Rynkar på näsan

• Loppan1994

Köpte lila clearblue igår som visade negativt, fick inbokat ul idag. 
    Men imorse fick jag omslag äntligen, dock konstigt att dom lila inte visade blinkade gubbe igår? 
    Avbokade iaf tiden och har fått tid 2/11 för återföring Skrattande

• Biniis89

Hej alla.
    hoppar In lite sent i den här tråden. Hoppas att det är okej. Jag och min man har precis börjat våran utredning för ca 1,5 månad sen. Vi har lämnat alla prover nu och väntar in svaret på min mans spermaprov. Vi väntar ivrigt! Vi har försökt i 2 år nu.

innan så försökte jag och killen i mitt förra förhållande i 12 år. Blev gravid i början av vårat förhållande men förlora tvillingarna i v.18. Sen då så gick åren och det blev ingenting. Har alltså inte blivit gravid på 12 år så ska bli skönt med en utredning nu. 

men hoppas att det är okej att man följer tråden och hur går det för er alla??

• Biniis89
    Biniis89 skrev 2022-10-31 07:57:33 följande:

Hej alla.
    hoppar In lite sent i den här tråden. Hoppas att det är okej. Jag och min man har precis börjat våran utredning för ca 1,5 månad sen. Vi har lämnat alla prover nu och väntar in svaret på min mans spermaprov. Vi väntar ivrigt! Vi har försökt i 2 år nu.

innan så försökte jag och killen i mitt förra förhållande i 12 år. Blev gravid i början av vårat förhållande men förlora tvillingarna i v.18. Sen då så gick åren och det blev ingenting. Har alltså inte blivit gravid på 12 år så ska bli skönt med en utredning nu. 

Förlåt 14år har jag inte varit gravid ska det stå.
  • Loppan1994
    Biniis89 skrev 2022-10-31 07:57:33 följande:

Hej alla.

Hej! Absolut. Fy för att förlora dom i v18 vad hemskt!
    Skönt att ni har kommit igång med utredning nu, håller tummarna att det går snabbt att få alla svar 
  • Loppan1994
    Sandralinnea123 skrev 2022-10-31 08:54:02 följande:

Idag fick jag äntligen omslag och på söndag är de dags för återinföring av fryst embryo Skrattande

Vad roligt då ligger vi rätt lika. Vi får tbx på onsdag 
    Började med lutinus igår men är redan svullen, illamående och vallningar så får se om jag orkar fortsätta med dom.
    Hur många har ni i frysen? Och är det erat första frys?
  • Sandralinnea123
    Loppan1994 skrev 2022-10-31 10:58:54 följande:

Sandralinnea123 - kom på nu att du skrivit redan att ni har 1 i frysen 

Åh va spännande att vi ligger såpass lika Skrattande

Jag har inte fått börja med lutinus... 
  • Sandralinnea123
    Loppan1994 skrev 2022-10-31 10:58:54 följande:

Sandralinnea123 - kom på nu att du skrivit redan att ni har 1 i frysen 

Åh va spännande att vi ligger såpass lika Skrattande

Jag har inte fått börja med lutinus... 
Svar på tråden IVF 2022