AndreaBD skrev 2022-01-06 23:55:35 följande:
Utan vaccin dör fler. För dem är det då definitivt för sent.
Exakt, risken är gigantiskt, GIGANTISKT GIGANTISKT mycket större att inte vaccinera sig och dö av sjukdomen och sen kan vi skicka på hur många gigantiskt till för berätta om alla skador som en infektion med COID-19 ger.
Och sen ska man jämföra med de få på vaccinen, svaret där är så extremt övertydligt att det inte ens går missa.
Det är därför de vill prata om antivetenskap istället och tro det berättar nått.
En hint, det berättar precis inget mer än att nu är det en antivaccaer man har med att göra.
Det msåte vara jobbigt att söka upp konspirationssidor, lära sig tokigheterna där och sen komma ihåg talepunkterna, som sen ändrar sig dag till annan, och att de sen låtsas om att de aldrig har sagt så.
AndreaBD skrev 2022-01-06 23:57:51 följande:
Så du säger att folk som skaffar barn måste veta när de har ägglossning? Allvarligt? Jag har tre barn. Jag har aldrig räknat ut när jag har ägglossning.
Vi diskuterade inte ens någon ägglossning eller när mens var i vårat barnskaffande.
Utan vi fortsatte bara som vanligt och utan skydd, och suprise det blev ett gäng barn helt utan att man brydde sig om detta någon av oss.
Men kanske det är förhållanden som man inte har sex i annat syfte än reproducera sig, då kanske det är viktigt så man inte behöver ha sex mer än en gång.
Detta är väldigt märkligt att de inte vill verkligen komma till kärnan på riklig mens och lätt oregelbundet, och hur sen komemr man till de som fått mens igen.
Det betyder då att de kan reproducera sig igen, för då har vi helt plötsligt en situation där man sen kan använda vaccinen till att hjälpa kvinnor med infertilitet, och det exakt omvända de vill antyda här ibland.
AndreaBD skrev 2022-01-07 00:04:22 följande:
Tack för den länken. Epic - här har du ett belägg för det som du förnekade.... att mensrubbningar är jätte-vanliga.
"Dessutom är det ju så att mensrubbningar är väldigt vanligt förekommande även i vanliga fall, det är något som nästan varenda kvinna varit med om, och det gör ju det hela väldigt svårvärderat, säger Ebba Hallberg, senior expert vid Läkemedelsverket."
Denna gör det än mer bisarrt, det är precis som dessa två inte vill veta av den faktiska mekanismen som skett här i vaccinationen.
Det kan bli så lustigt att vaccinet blir fertilitetsläkemedel, men nu tror inte jag det då det inte finns mer fakta än en del fått tillbaka sin mens och det är inte nog för göra en sådan slutsats heller, lika lite som prata om andra sjukdomar i reproduktionssystemet.
Och vad får dom mensen av, ägglossning?
Och hur lyckades vaccinen med det?
EnAnonumius skrev 2022-01-07 08:51:51 följande:
Så bara för att DU aldrig har räknat ut den så är det oviktigt för andra kvinnor också?
Trevligt att du blev gravid snabbt.
Men nu har inte alla den "turen" att bli gravid snabbt. Och då kan det vara viktigt för just dessa kvinnor att kunna ha koll på sin ägglossning.
De flesta har dock, och det är det enda vi tar med oss.