klyban skrev 2022-01-06 19:45:49 följande:
Riklig mens, och lätt oregelbundet för ett fåtal.
Återkom nät nått nytt kommer, så finns det nått att diskutera.
Är inte vattkoppor en biverkning av COVID-19, no kidding kom du på det som utbildad inom sjukvård och omsorg ?
Och andra sjukdomar i reproduktionssystemet berättar inget om vaccinets biverkning.
Ja, rätt, då inget du sagt ändrat detta.
Du har fortfarande inte förstått vad MENSRUBBINGAR innebär? Trots att du fått en länk där det förklaras.
Nej, vattkoppor är ingen biverkning av covid-19 om man ska få på de biverkningar som rapporterats in till Läkemedelsverket. Men vem vet, det kanske blir inrapporterat så småningom...
Även andra sjukdomar i reproduktionssystemet (dock är inte vattkoppor en sådan sjukdomar) kan mycket väl rapporteras in som biverkningar så småningom.
"....då inget du sagt ändrat detta". Vad är det som skulle ha ändrats menar du?
Alla, då du aldrig påvisa ditt påstående, men sure berätta och påvisa så kan det sen finnas nått att diskutera.
Så "många" är synonymt med "alla" för dig. Ja, då borde alla i hela Sverige vara vaccinerade vid det hör laget eftersom många är det och det är enligt dig synonymt med alla.
Ett påstående, en åsikt, behöver inte bevisas då det är en åsikt eller ett påstående och inte fakta.
DU har en mindre oregelbundenhet och riklig mens, sen kommer du inte längre.
Var det inte mer?
Okey, då blir det som jag sa, invänta fakta!
Nej, min mens går som en klocka och har gjort det i ca 25 år vid det här laget. Har aldrig haft några mensrubbningar, inte i form av mindre eller mer mens, oregelbunden eller utebliven mens. Enda gången jag haft utebliven mens är när jag varit gravid. Har också full kontroll på när jag har ägglossning.
Och vi alla vet vi aldrig någonsin kommer få svar på detta, då epic svarar aldrig på nått sakligt som detta.
Återigen, vad är det DU vill ha svar på?