klyban skrev 2022-01-06 16:26:30 följande:
Riktigt så långt går inte jag, det är mest förströelse då och då.
Och görs när inget annat händer.
Detta kanske tom är värt en TS, och bara se vad andra har för tokigheter då, så kanske man kan hitta någon ny man kan testa.
Vi får nog redan på vad som blir bestämt imon eller nästa vecka för vi hoppas.
Polarens jobb så har omikron skenat på hemmet, men deras uteservice så är dom mer befriad ifrån detta upp tills nu.
Nu ska de ta ett test imon och ett PCR och inte snabbtest som första, som de tidigast får svar på Söndag som jag fattade det som.
Jag sade till han, samtliga kommer vara smittade innan de ens får svar, han hade undrat samma sak också där också.
Dom undrade om han ville jobba på hemmet, han sa nej direkt, då han insåg att han troligen skulle bli smittad direkt och söker upp viruset var han inte intresserad av.
Och hade det varit på hans tur, så hade han jobbat som vanligt, ja, tills om han blev smittad då.
molly50 skrev 2022-01-06 14:36:01 följande:
Så är det ju. Men om man har en regelbunden mens så är det ju också lättare att veta när man har ägglossning än om mensen är oregelbunden.
Jaja, vi inväntar mer fakta.
Haha, nej det är ju inte så att det styr mitt liv heller. Jag ägnar mig åt det när jag är själv.
Det enda jag berättat högt om är ju bokstäverna på bilar.
Ja, får se om det dyker upp en tråd om detta! Vore kul. Men jag ska inte starta den.
Ju förr vi får besked, dess bättre.
Jag som är trippelvaccinerad har varit förkyld i en vecka nu, 1177 skickade mig på testning vilken var negativ. Trodde inte det skulle vara positivt men man kan ju inte vara säker, speciellt nu med omikron.
Så nyårsfirandet kom av sig kan man säga.