klyban skrev 2022-01-07 13:58:00 följande:
Vart har jag sagt det är så?
Det jag säger är att du ger antydan om att det bara går det, då du gör ägglossningen så viktig, när allt som behövs för de flesta är att bara fortsätta ha sex som vanligt.
I inlägg 512. Vet du inte vad du själv skriver?
Vill man har barn så är ägglossningen viktig. Vill man inte ha barn så kan ägglosningen vara viktig. Något du som man uppenbarligen aldrig kommer att förstå.
[quote=81581277][quote-nick]klyban skrev 2022-01-07 13:58:00 följande:[/quote-nick
Behövs inga ägglossningstest för de allra flesta, det är det enda vi säger till dig.
Men du anser att detta är inte nog, utan även de som får barn utan veta om ägglossningen får barn UPPENBARLIGEN
Som sagt var, jag bara upprepar samma sak som sekund ett, vi väntar på svaren och just nu vet vi bara rikligt
och lätt oregelbundet och att avslutad mens för vissa kvinnor nu betyder att de igen har en mens.
Detta är exakt samma innan dina 50 inlägg att försöka prata om annat, och ändå står vi på exakt samma plats fortfarande och att du håller med mig.
Eller ja, i ett fåtal inlägg har du erkänt att fakta saknas, vilket vi berättar för dig i var och vartannat inlägg.
Så kommer det ta låååång tid innan du når fram till vad du vill ha sagt?
[/quote]
Och ändå så är det många som använder sig av hjälpmedel, bla i form av ägglossningstester.
Nej, vi vet att det handlar om mensrubbingar. Som är så mycket mer än bara riklig mens och oregelbunden mens. Kanske börjar bli dax för dig att ta in den faktan nu efter så många inlägg.
Nej, har inte tagit långt tid alls. Tar däremot otroligt lång tid för dig att förstå vad som skriva. Och ännu är vi tydligen inte där.