EpicF skrev 2022-01-07 12:47:59 följande:
Jag har aldrig påstått att vi har något vetenskapligt svar ännu. Tvärt om. Jag har sagt till åtskilliga gånger att studien inte är färdig ännu.
Andra reproduktionssystemssjukodmar? Vad är det egentligen du pratar om?
Med tanke på att jag hela tiden har sagt till dig att studien inte är färdig ännu och att vi inte har något svar så är det inte mig det tig långt för att förstå det. Utan dig. Verkar som att du nu har förstått det.
Kanske har du även förstått att mensrubbningar inte enbart innebär rikig mens eller oregelbunden mens.
Och vart har jag påstått annat och när jag säger att vi måste invänta svaren för ha ett svar?
Det står där i ordet klart och tydligt vad det är och att det gäller alla icke specificerade sjukdomar, åkommor som man vet om i reproduktionen.
Och vad vi pratade om, det stod där, har du redan glömt det var om rikligt och lätt oregelbundet och när vi går i från reproduktionssystemssjukdomar.
Menar du har redan glömt av och inte ser någon korrelation och när vi faktiskt pratat om reproduktion, amazing
Och jo, det är också ett vedertaget begrepp reproduktionssystemssjukdomar, och det visste du inte om som utbildad inom sjukvård och omsorg.
Annars kunde en enkel googling gjort så du undvek denna nu pinsamma, som finns i två varianter ihop skrivit som mer sällsynt och särskrivet som mer vanligt.
Men kanske ett avsaknaden av ett mellanslag gör att du inte förstår, det skulle förklara en hel del om allt.
JA, vi väntar på plural och studierNA, för det är först då svar är här, sen kan bara tidigare ha antydningar.
Har du inte en susning i hur forskning fungerar och när du skriver en sådan sak?
Och att vi måste ha fakta för ge svar, ja, det har jag sagt hela tiden och faktiskt det enda jag argumenterat.
Och nu håller du med mig, så vad var alt annat om och reproduktionssystemssjukdomar som inte har med vaccinens biverkning och göra.
Så vi står här fortfarande med rikligt och lätt oregelbundet och mens som kommit tillbaka, och inget som antyder nått annat än.
Antar vi nu ska prata om andra sjukdomar och åkommor, som det skulle ha en betydelse här för denna biverkning idag.(Imorgon dock, det är en helt annan sak, men fantisera nått som inte går korrelera, så berättar man inget, utan det är bara en åsikt utan saklighet.)
Okey mensrubbningar betyder bland annat detta, men vaccinens biverkningar är det dessa och du väljer istället prata om andra reproduktionssystemssjukdomar.
Inte speciellt vetenskapligt precis, vem lärt denna antivetenskapliga metoden att inte invänta fakta och istället prata om andra reproduktionssystemssjukdomar?
Man får känslan av att du inte har det minsta intresse för dessa kvinnor och faktiskt komma fram till vad som skett fysikaliskt i biverkningen.