pandarinen skrev 2022-02-23 20:27:58 följande:
ja jag pallar inte det här längre mår så psykoslt dåligt och stressen att man måste få till det på viss tid/dag. Och min man mår också dåligt och kan inte genomföra samlag med mig när vi båda är så här strrssade. 15 månader är olidlig tid med besvikelse, stress å påfrestelse....
Och nu känner jah verkligen av min äl ikväll med molnande värk så imorgon är det säkert över och ja, vi fick inte tilö någon chans. Så lefsen, klarar inte av att jobba, klarar inte av att leva för all denna stress runt detta
Här är kanske det bästa att faktiskt sluta använda tester och analysera kroppen hela tiden. Lev, njut av livet och tvinga dig själv att släppa dessa tankar som verkar äta upp dig och all din livslust. Bebis kan bli till ändå :) Uppenbarligen blir det inte mer bebis av att man ska försöka ha fullständig kontroll på kroppen och vad som händer och sker i kroppen. Det får dig att må dåligt så gör dig själv en tjänst och undvik att göra det som får dig att må dåligt. Lägg fokus på dig och din familj och gör sånt som får dig glad och som får dig att må bra :)