pandarinen skrev 2022-02-23 16:10:57 följande:
jag pallar inte det här längre, der har gått för långt. 15 månader med att få till sex på äl. Jag är helt sönderstressad och speciellt den här måmaden när cykeln levde sitt eget liv. Och vi har fortfarande inte fått till det för vi har inte någon egentid. Så frustrerande och så besviken och psykiskt påfrestande att jag höll på att bli galen på vägen till jobbet när jag tänker på att vi inte fått till det..... och det går inte att ha sex när man är stressad heller... så ledsen just nu....
Nu ger jag upp... pallar som sagt inte det här lämgre det tar för mycket energi, kraft, fokus och besvikelse
Hej jag har läst dina inlägg då och då. Jag tror du satte pricken över i:et där.
Du har/är varit väldigt stressad och det kan påverka ägglossningen nått extremt.
Jag tror att det kan vara så att du inte har fått ÄL pga av det, kroppen kan förbereda sig och man kan få fertilt sekret men sen blir det inte mer än så.
Sen går det tillbaka för att du inte är redo, sen försöker den igen. Så antagligen får du en väldigt sen äl eller så hoppar den över denna cykel.
Ta tipset och börja tempa, det bästa jag gjort!
Jag håller tummarna för dig