• Anonym (Kukdiggaren)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

• Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • Anonym (bs man)
    Anonym (B. Bill) skrev 2021-05-12 10:32:41 följande:
    Detta påminner mig om den lilla flickan som artikulerade "geni" med initial klusil och betoningen på första stavelsen, och när hon blev tillrättavisad, vägrade ge med sig. Halsstarrigt gråtande. Många år senare, skrattade hon åt minnet.

Det kommer också du att göra, förhoppningsvis.
    Tragiskt misslyckat försök till härskarteknik.
  • MammAmma
    Anonym (B. Bill) skrev 2021-05-12 10:32:41 följande:

Detta påminner mig om den lilla flickan som artikulerade "geni" med initial klusil och betoningen på första stavelsen, och när hon blev tillrättavisad, vägrade ge med sig. Halsstarrigt gråtande. Många år senare, skrattade hon åt minnet.

Det kommer också du att göra, förhoppningsvis.

Ahh. Så du är lingvist alltså och begriper innebörden av ord bättre än mig? Jag erkänner att jag skriver oftare på engelska än svenska, och på engelska är "bigotry" helt rätt ord att använda i sammanhanget. Men tack för det tappra försöket till att förminska mig, hoppas det fick dig att känna dig överlägsen lilla mig och mer manlig nu.
  • Anonym (Aldrig i livet)
    Anonym (Oerhört trogen och hetero) skrev 2021-05-03 18:43:32 följande:

Jag tycker att sex mellan män är oerhört avtändande och skulle aldrig ha ett förhållande med en bisexuell man.

Tycker att det är äckligt med en massa sex vid sidan av också, så nej du ligger inte högt i kurs hos mig när det kommer till en eventuell relation.

Jag håller med! Och nej, man är INTE homofob som någon tokig människa i den här tråden hävdade bara för att man tycker såhär. Det handlar om vad man tänder på.
  • hemligbc
    Anonym (bs man) skrev 2021-05-12 10:32:10 följande:
    På vilket sätt menar du att bs män inte visar respekt för heterosexuella? Ser fram emot ett utförligt svar underbyggt av fakta.
    Att om en man har en profil på en kontaktsida
    och skriver i profilen att han är hetero och söker en kvinna
    eller möjligen ett par för skön sex med kvinnan i centrum.
    I sin profil skriver han med stora VERSALER att han är hetero.
    Sedan har samme man kontaktannons ute under rubriken
    man söker kvinna.

Det första som händer är
    att 99% av alla svar, är från någon man
    som vill ha kontakt för sexuelltumgänge.
    Men mannen var ju hetero, stod i profilen
    och längre ner med VERSALER att han är hetero
    Annonsen ligger under rubriken  Man söker kvinna.

Varje dag strömmar svaren in från bs killar
    av vilken anledning?   Mannen är ju hetero.

Det finns ingen Hetero man som ljuger om sin läggning 
    för vi vill ju ha respekt för vår läggning.
    Sedan finns det 1000 tals bi killar som missbrukar 
    och absolut inte kan visa respekt för läggning hetero
    utan ljuger om att dem är hetero.
    Blir väldigt komiskt när den killen söker andra killar
    för då är man inte hetero.  Alltså missbruk av ordet respekt
    och saknar respekt förläggningen hetero.
  • Anonym (bs man)
    hemligbc skrev 2021-05-12 15:28:39 följande:
    Att om en man har en profil på en kontaktsida
    och skriver i profilen att han är hetero och söker en kvinna
    eller möjligen ett par för skön sex med kvinnan i centrum.
    I sin profil skriver han med stora VERSALER att han är hetero.
    Sedan har samme man kontaktannons ute under rubriken
    man söker kvinna.

Det första som händer är
    att 99% av alla svar, är från någon man
    som vill ha kontakt för sexuelltumgänge.
    Men mannen var ju hetero, stod i profilen
    och längre ner med VERSALER att han är hetero
    Annonsen ligger under rubriken  Man söker kvinna.

Varje dag strömmar svaren in från bs killar
    av vilken anledning?   Mannen är ju hetero.

Det finns ingen Hetero man som ljuger om sin läggning 
    för vi vill ju ha respekt för vår läggning.
    Sedan finns det 1000 tals bi killar som missbrukar 
    och absolut inte kan visa respekt för läggning hetero
    utan ljuger om att dem är hetero.
    Blir väldigt komiskt när den killen söker andra killar
    för då är man inte hetero.  Alltså missbruk av ordet respekt
    och saknar respekt förläggningen hetero.
    Man undrar ju vad du har för profilbild. Har aldrig hänt mig när jag provat internetdejting. Känner heller ingen bs eller homokille som skulle få för sig att försöka ragga på en 100% hetero. Att du skulle råkat ut för "1000 tals" liknande är en så befängd överdrift så det är inte meningsfullt att kommentera.
  • Anonym (bs man)
    Anonym (Aldrig i livet) skrev 2021-05-12 13:14:45 följande:
    Jag håller med! Och nej, man är INTE homofob som någon tokig människa i den här tråden hävdade bara för att man tycker såhär. Det handlar om vad man tänder på.
    Man är inte homofob för att man inte tänder på homosex. Men man är homofob om man tycker sex mellan män är "vidrigt".
  • Anonym (k)

Tur att man själv faktiskt t.om blir kåt av att tänka på sitt ragg med en annan kille. Hellre en trekant med 2 killar som sätter på varandra än en tjej mer "åt mig".

• Kexsmula
    Anonym (bs man) skrev 2021-05-12 15:34:21 följande:

Man är inte homofob för att man inte tänder på homosex. Men man är homofob om man tycker sex mellan män är "vidrigt".

Nej, det är man inte! Jag tycker att det är vidrigt och avtändande att se på (till exempel porrfilm), inte att människorna är vidriga bara för att de tycker om det. Det är en gigantisk skillnad. Hade jag skrivit att bögar ÄR vidriga enbart pga de aktiviteter de hänger sig åt är det en helt annan sak.

Jag tycker också piss-sex, gangbang, blöjsex, furries, osv är vidrigt också. Även swingersklubbar med partnerbyten anser jag också vara vidrigt utifrån mina sexuella preferenser. Detta betyder heller inte att jag tycker människorna som gillar detta är vidriga, så länge alla är med på det och nöjda och glada och ingen kommer till skada är det toppen!

Själv kan jag ibland tända på porrfilmer med trekanter med två tjejer och en man. Ibland har jag tänkt att jag vill prova det med min make så att han inte tröttnar på mig eftersom han varit otrogen innan och jag blev helt förkrossad... Men jag känner mig själv och vet att jag mått riktigt dåligt om han ville det.
  • Kexsmula
    Anonym (bs man) skrev 2021-05-12 15:34:21 följande:

Nej, det är man inte! Jag tycker att det är vidrigt och avtändande att se på (till exempel porrfilm), inte att människorna är vidriga bara för att de tycker om det. Det är en gigantisk skillnad. Hade jag skrivit att bögar ÄR vidriga enbart pga de aktiviteter de hänger sig åt är det en helt annan sak.

Jag tycker också piss-sex, gangbang, blöjsex, furries, osv är vidrigt också. Även swingersklubbar med partnerbyten anser jag också vara vidrigt utifrån mina sexuella preferenser. Detta betyder heller inte att jag tycker människorna som gillar detta är vidriga, så länge alla är med på det och nöjda och glada och ingen kommer till skada är det toppen!

Själv kan jag ibland tända på porrfilmer med trekanter med två tjejer och en man. Ibland har jag tänkt att jag vill prova det med min make så att han inte tröttnar på mig eftersom han varit otrogen innan och jag blev helt förkrossad... Men jag känner mig själv och vet att jag mått riktigt dåligt om han ville det.
  • hemligbc
    Anonym (bs man) skrev 2021-05-12 15:33:33 följande:
    Man undrar ju vad du har för profilbild. Har aldrig hänt mig när jag provat internetdejting. Känner heller ingen bs eller homokille som skulle få för sig att försöka ragga på en 100% hetero. Att du skulle råkat ut för "1000 tals" liknande är en så befängd överdrift så det är inte meningsfullt att kommentera.
    Nej bsolut ingen lögn
    titta i diskussionsforumen på bc t.e.x
    varför skulle det då,finnas så många trådar av kust denna anledning
    Titta på annonserna   framför allt under övrigt.
    hur många bs killar kallas sig inte för hetero och söker andra killar?
    det är hundratals varje dag, året om

titta så får du det bekräftat
    du behöver inte svara på en annons bara för att du tittar.
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.