• Anonym (Kukdiggaren)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

• Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • Anonym (L)

Homofobin här är vidrig.

Ni som säger att ni inte skulle kunna vara tillsammans med en bisexuell man - försök inte ens dra det där kortet att det handlar om vad ni tänder på. Nej, det handlar om er unkna människosyn.

Jag skulle absolut kunna vara tillsammans med en bisexuell man. Ser inte varför det skulle innebära några problem. Sedan vill jag dock inte att varken han eller jag ska ha sex med andra. Jag vill ha ett förhållande där man enbart håller sig till varandra. Hade dock hellre sett att han låg med en annan man än en kvinna.

• Kexsmula
    Anonym (L) skrev 2021-05-11 10:51:55 följande:

Homofobin här är vidrig.

Ni som säger att ni inte skulle kunna vara tillsammans med en bisexuell man - försök inte ens dra det där kortet att det handlar om vad ni tänder på. Nej, det handlar om er unkna människosyn.

Jag skulle absolut kunna vara tillsammans med en bisexuell man. Ser inte varför det skulle innebära några problem. Sedan vill jag dock inte att varken han eller jag ska ha sex med andra. Jag vill ha ett förhållande där man enbart håller sig till varandra. Hade dock hellre sett att han låg med en annan man än en kvinna.

Nej, det handlar absolut inte om en unken människosyn. Den mentala bilden av min man suga en annan mans kuk eller bli påsatt är helt enkelt för vidrig för att jag skulle kunna ignorera/förtränga det medan vi har sex. Det känns så otroligt omanligt och osexigt i mina ögon, men jag bryr mig inte ett dugg om mina vänner eller andra är bi eller bögar (och ser inte nödvändigtvis de som mindre manliga för det), det har helt och hållet med vad jag mentalt tänder på och inte att göra.
  • Anonym (Nix)
    Anonym (Kukdiggaren) skrev 2021-05-03 18:08:26 följande:

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

Absolut inte, skulle inte vara ihop med en bisexuell man alls.
  • Anonym (L)
    Kexsmula skrev 2021-05-11 13:53:51 följande:

Nej, det handlar absolut inte om en unken människosyn. Den mentala bilden av min man suga en annan mans kuk eller bli påsatt är helt enkelt för vidrig för att jag skulle kunna ignorera/förtränga det medan vi har sex. Det känns så otroligt omanligt och osexigt i mina ögon, men jag bryr mig inte ett dugg om mina vänner eller andra är bi eller bögar (och ser inte nödvändigtvis de som mindre manliga för det), det har helt och hållet med vad jag mentalt tänder på och inte att göra.

Fast du kopplar ihop omanligt och bisexualitet. Det är rätt homofobiskt.

Om du inte förstår själv varför det handlar om en unken människosyn så kan jag inte hjälpa dig. It?s a lost case.
  • Kexsmula
    Anonym (L) skrev 2021-05-11 15:09:19 följande:

Om du inte förstår själv varför det handlar om en unken människosyn så kan jag inte hjälpa dig. It?s a lost case.

Som jag försökte förtydliga: det har helt och hållet med vad jag tänder på i sängen. Jag ser som sagt inte mina bi och homosexuella vänner nödvändigtvis som omanliga, men i en sexuell kontext går jag igång på typiskt manliga attribut som att killen är dominant, behandlar mig som en slyna och älskar min fitta. I den mentala bilden ingår inte att han blir påsatt eller suger kuk.
  • Anonym (B. Bill)
    Anonym (L) skrev 2021-05-11 15:09:19 följande:

Jo, och alla vi män som inte vill ta den i dajmkrysset och saknar erotiska drömmar om att suga kuk, är förstås inskränkta homofober.

Och genom det bögar i grund & botten. Vi har bara inte erkänt det för oss själva.

HBTQ-psykologi.

• Anonym (Tändande?)
    Kexsmula skrev 2021-05-11 13:53:51 följande:

Den mentala bilden av min man som sätter på eller slickar en annan tjej är för vidrig för att jag skulle kunna förtränga under sex - om jag tänkte på det under sex. Det är väl rätt märkligt att göra? Jag tänder inte på något han gjort med andra eftersom vi är i en monogam relation. Oavsett om det skulle gälla sex med män eller kvinnor. Men du menar att du blir tänd av din mans sexuella bakgrund under sex, du ligger alltså och tänker på vad han gjort tidigare? Kanske att han haft analsex med någon annan när du utför oralsex på honom?
  • Anonym (Kukdiggaren)
    MammAmma skrev 2021-05-11 01:21:33 följande:

Lyssna inte på alla nej-sägare här i tråden, TS. Jag vet inte vad dealen är med avsmaken en del har för bisexuella killar - det finns då ingen generell motsvarighet bland män iaf. Men som sagt, det kan uppenbarligen vara svårt att hitta en tjej som vore okej med en pojkvän som har/har haft sex med andra killar, men vi finns!

Tack för stöttningen!

Jag fortsätter mitt kukdiggande lite i smyg och hoppas på att hitta någon som verkar tolerant nog att låta mig få vara som jag är.

Till er som säger att ni aldrig kan tänka er att ha sex med en bs man undrar jag hur ni säkerställer er partners sexualitet? Eftersom jag har förstått att många tjejer tycker att killsex är avtändande så håller jag allt som oftast tyst om mitt kukintresse när jag inleder något en tjej. Om mitt mål är att ha sex med en tjej spelar jag givetvis mina kort efter bästa förmåga för att få henne i säng. Att va tyst om mina bisexuella intressen är då inte svårt.

Jag har inga problem att ha en dominant roll när jag har heterosex och ingen har hittilla ifrågasatt min sexualitet.
  • hemligbc
    Anonym (bs man) skrev 2021-05-11 10:31:04 följande:
    Skönt att höra att ni finns! Men det verkar tyvärr som en stor majoritet är rätt rejält homofoba, eller kanske man ska kalla det "bifoba". Jag fattar faktiskt inte grejen - för mig är det likgiltigt om en tjej är intresserad av tjejsex eller inte, eller kanske till och med positivt för det tyder på en mer öppen och frigjord inställning till sex.
    För det första är det väl en enorm skillnad på om en tjej är bs eller om en karl är det.
    För det första visar en bs kvinna respekt även för den förtrycka läggningen
    som kallas för Hetero bland vanligt folk.
    Och respekt för läggningen hetero är ju en sak som dem allra flesta bs killar tycks sakna.
    Sen bs killar som ljuger om sin sexuella läggning av enbart ett enda stjäl
    ytterligare ett hål att betäcka.
    Varför läggningen hemligt på kontaktsidor?
    Vilken hetero man skulle använda läggning hemlig? fast man skriver att man är hetero och söker en kvinna så är ju 99% av svaren från bs killar
    eller medläggningen annat.

Men jag har ju lite att tacka er för också
    eftersom en kvinnlig bekant avskyr bs killar
    har man ju fått en hel del trevliga stunder.
  • Anonym (Tändande?)

Som relevant tillägg i tråden, jag klassar mig själv som en heterotjej, möjligtvis bi-curious och tycker att både tjejsex och killsex är extremt sexigt. Skulle påstå att normala människor inte dömer sin parner utifrån sexualitet eller liknande, du vill väl ändå inte ha en tjej som blir äcklad av något du gillar? Se det som ett naturligt urval att du slipper fortsätta dejta tjejer med en lite unken männisosyn eller som främjar machokulturen. Win-win!

Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.