• Anonym (Kukdiggaren)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

• Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • Anonym (Kukdiggaren)
    Anonym (Tändande?) skrev 2021-05-11 17:38:36 följande:

Som relevant tillägg i tråden, jag klassar mig själv som en heterotjej, möjligtvis bi-curious och tycker att både tjejsex och killsex är extremt sexigt. Skulle påstå att normala människor inte dömer sin parner utifrån sexualitet eller liknande, du vill väl ändå inte ha en tjej som blir äcklad av något du gillar? Se det som ett naturligt urval att du slipper fortsätta dejta tjejer med en lite unken männisosyn eller som främjar machokulturen. Win-win!

Jag tänker att så länge inget seriöst är på gång så håller jag mitt sexuella förflutna hemligt. Blir ett riktigt förhållande aktuellt så berätta jag hur det ligger till. Som du skriver: backar hon då så är vi inte rätt för varandra.
  • Kexsmula
    Anonym (Tändande?) skrev 2021-05-11 16:25:21 följande:

Den mentala bilden av min man som sätter på eller slickar en annan tjej är för vidrig för att jag skulle kunna förtränga under sex - om jag tänkte på det under sex. Det är väl rätt märkligt att göra? Jag tänder inte på något han gjort med andra eftersom vi är i en monogam relation. Oavsett om det skulle gälla sex med män eller kvinnor. Men du menar att du blir tänd av din mans sexuella bakgrund under sex, du ligger alltså och tänker på vad han gjort tidigare? Kanske att han haft analsex med någon annan när du utför oralsex på honom?

Det är också avtändande för mig, men däremot lättare att förtränga (dock inte alltid lätt, om han nån gång råkat prata om sig själv och något ex tätt inpå att han vill ha sex blir det oftast inget). Den mentala bilden av han och en annan man däremot är starkare och väldigt mycket svårare att förtränga (för mig). Jag klarar inte av att se porrfilmer med bögsex heller, då dör min kåthet medan jag föredrar porrfilmer med heterosexuella par. Det är helt enkelt mina sexuella preferenser, du är välkommen att ha dina egna. Jag till skillnad från dig bryr mig inte om vad andra tänder på och tycker det är ointressant så länge jag och min partner tänder på varandra.
  • Kexsmula
    Anonym (Kukdiggaren) skrev 2021-05-11 17:18:17 följande:

Tack för stöttningen!

Jag fortsätter mitt kukdiggande lite i smyg och hoppas på att hitta någon som verkar tolerant nog att låta mig få vara som jag är.

Till er som säger att ni aldrig kan tänka er att ha sex med en bs man undrar jag hur ni säkerställer er partners sexualitet? Eftersom jag har förstått att många tjejer tycker att killsex är avtändande så håller jag allt som oftast tyst om mitt kukintresse när jag inleder något en tjej. Om mitt mål är att ha sex med en tjej spelar jag givetvis mina kort efter bästa förmåga för att få henne i säng. Att va tyst om mina bisexuella intressen är då inte svårt.

Jag har inga problem att ha en dominant roll när jag har heterosex och ingen har hittilla ifrågasatt min sexualitet.

Jag förutsätter att min partner är ärlig om sin sexualitet med mig och berättar om sina fantasier och önskemål. Jag skulle aldrig ligga med någon om jag inte var intresserad av något väldigt seriöst heller.
  • MammAmma
    Anonym (bs man) skrev 2021-05-11 10:31:04 följande:

Skönt att höra att ni finns! Men det verkar tyvärr som en stor majoritet är rätt rejält homofoba, eller kanske man ska kalla det "bifoba". Jag fattar faktiskt inte grejen - för mig är det likgiltigt om en tjej är intresserad av tjejsex eller inte, eller kanske till och med positivt för det tyder på en mer öppen och frigjord inställning till sex.

Jag förstår inte heller, alls, men det tycks ju vara nästan inprogrammerat hos majoriteten av kvinnor att rentav känna äckel för blotta tanken av samkönat sex män emellan. Iaf om man ska utgå ifrån denna och andra trådar om bisexuella män här på fl.

För egen del så föredrar jag t ex bög- och biporr framför flat- och straightporr, så det kan mycket väl påverka min inställning till bisexuella killar. Idk.
  • Anonym (...)
    Anonym (Aldrig i livet) skrev 2021-05-10 20:04:09 följande:
    Du kan inte vara frisk..
    Ha ha ha 
    Bara för att alla inte är lika trångsynta som du så behöver man inte vara något annat än frisk för de;)
  • theotherone

Det går naturligtvis hur bra som helst att inte tända på homo-, hetero-, trans- eller bisexualitet utan att för den sakens skull vara <klistra in valfri preferens här>fob. Att inte tända på någonting innebär inte att man har en fobi.

Att däremot anklaga en kvinna för att vara homofob bara för att hon inte tänder på att en kille ligger med andra killar, det känns betydligt mer moraliskt tvivelaktigt enligt mig.

• MammAmma
    theotherone skrev 2021-05-11 20:03:31 följande:

Det går naturligtvis hur bra som helst att inte tända på homo-, hetero-, trans- eller bisexualitet utan att för den sakens skull vara <klistra in valfri preferens här>fob. Att inte tända på någonting innebär inte att man har en fobi.

Att däremot anklaga en kvinna för att vara homofob bara för att hon inte tänder på att en kille ligger med andra killar, det känns betydligt mer moraliskt tvivelaktigt enligt mig.

Det som kritiseras här är inte de som inte tänder på bisexualitet/bisexuella aktiviteter, utan de som uttrycker avsky för detta. Viss skillnad. Det är samma sak som att säga att man inte tänder på korta personer vs att säga att man tycker korthet är vidrigt. Det ena är en preferens, det andra är bigotteri.
  • Anonym (Tändande?)
    Anonym (Kukdiggaren) skrev 2021-05-11 17:42:57 följande:

Jag tänker att så länge inget seriöst är på gång så håller jag mitt sexuella förflutna hemligt. Blir ett riktigt förhållande aktuellt så berätta jag hur det ligger till. Som du skriver: backar hon då så är vi inte rätt för varandra.

Håller med, man behöver inte blotta sin själ för tillfälliga förbindelser
  • Anonym (Nix)
    Anonym (L) skrev 2021-05-11 10:51:55 följande:

Homofobin här är vidrig.

Ni som säger att ni inte skulle kunna vara tillsammans med en bisexuell man - försök inte ens dra det där kortet att det handlar om vad ni tänder på. Nej, det handlar om er unkna människosyn.

Jag skulle absolut kunna vara tillsammans med en bisexuell man. Ser inte varför det skulle innebära några problem. Sedan vill jag dock inte att varken han eller jag ska ha sex med andra. Jag vill ha ett förhållande där man enbart håller sig till varandra. Hade dock hellre sett att han låg med en annan man än en kvinna.

Jag är inte homofob överhuvudtaget. Jag vill dock inte ha en bisexuell man. För mig känns det undergivet och jag vill ha en dominant man. Vi tänder på olika saker, du kan knappast avgöra vad som är rätt eller fel.
  • Anonym (B. Bill)
    MammAmma skrev 2021-05-11 20:18:44 följande:
    Det som kritiseras här är inte de som inte tänder på bisexualitet/bisexuella aktiviteter, utan de som uttrycker avsky för detta. Viss skillnad. Det är samma sak som att säga att man inte tänder på korta personer vs att säga att man tycker korthet är vidrigt. Det ena är en preferens, det andra är bigotteri.
    "Fantomen avstår från att använda ord han inte begriper"

Gammalt djungelordspråk
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.