Inlägg från: Anonym (Nix) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nix)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Anonym (Kukdiggaren) skrev 2021-05-03 18:08:26 följande:

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

Absolut inte, skulle inte vara ihop med en bisexuell man alls.
  • Anonym (Nix)
    Anonym (L) skrev 2021-05-11 10:51:55 följande:

Homofobin här är vidrig.

Ni som säger att ni inte skulle kunna vara tillsammans med en bisexuell man - försök inte ens dra det där kortet att det handlar om vad ni tänder på. Nej, det handlar om er unkna människosyn.

Jag skulle absolut kunna vara tillsammans med en bisexuell man. Ser inte varför det skulle innebära några problem. Sedan vill jag dock inte att varken han eller jag ska ha sex med andra. Jag vill ha ett förhållande där man enbart håller sig till varandra. Hade dock hellre sett att han låg med en annan man än en kvinna.

Jag är inte homofob överhuvudtaget. Jag vill dock inte ha en bisexuell man. För mig känns det undergivet och jag vill ha en dominant man. Vi tänder på olika saker, du kan knappast avgöra vad som är rätt eller fel.
  • Anonym (Nix)
    MammAmma skrev 2021-05-14 17:59:42 följande:

Bisexuell/homo = omanlig? Bwahaha, jadu.

MammAmma skrev 2021-05-14 17:59:42 följande:

Bisexuell/homo = omanlig? Bwahaha, jadu.

För mig är en bisexuell man undergiven, inte dominant manlig.hade inte funkat för mig
  • Anonym (Nix)
    MammAmma skrev 2021-05-15 01:32:06 följande:

Eller lever du i villfarelsen att alla bisexuella män vill vara den som tar stock?

För mig känns det undergivet. Jag vill ha en dominant man. Jag skulle tycka att det var avtändande om han var bi. Jag skulle inte kunna ha sex med en transman heller, han är 100% man i mina ögon men det hade inte funkat för mig sexuellt. Jag vill ha hela paketet
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.