• Anonym (Kukdiggaren)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

• Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • Anonym (Ta upp det tidigt)

Och om det nu skulle vara tal om att ta in en till person, jag skulle önska snarare en kille än en tjej. Men som sagt jag lever med en man som tror i tvåsamheten, suck.

• Anonym (Aldrig i livet)
    Anonym (...) skrev 2021-05-08 22:08:27 följande:

Min kille är bisexuell och suger av/blir avsugen med jämna mellanrum.

jag tycker det är ok, hade gärna tittat på någon gång eller varit delaktig.

Handlar nog bara att du ska hitta någon som är öppen och nyfiken.

Du kan inte vara frisk..
  • Anonym (??)
    Anonym (Aldrig i livet) skrev 2021-05-10 20:04:09 följande:

Du kan inte vara frisk..

Hur mår själv?
  • Anonym (??)
    Anonym (Aldrig i livet) skrev 2021-05-10 20:04:09 följande:

Du kan inte vara frisk..

Hur mår själv?
  • MammAmma

Lyssna inte på alla nej-sägare här i tråden, TS. Jag vet inte vad dealen är med avsmaken en del har för bisexuella killar - det finns då ingen generell motsvarighet bland män iaf. Men som sagt, det kan uppenbarligen vara svårt att hitta en tjej som vore okej med en pojkvän som har/har haft sex med andra killar, men vi finns!

• Anonym (Midnight_lady)

För mig som kvinna, är en bs man
    det mest osexigaste jag kan tänka mig.
    Kommer aldrig att ha sex med en man som är bs,
    många ljuger dessutom om sin läggning men man känner tämligen omgående
    om en man är hetero eller bs.

• Anonym (bs man)
    MammAmma skrev 2021-05-11 01:21:33 följande:

Lyssna inte på alla nej-sägare här i tråden, TS. Jag vet inte vad dealen är med avsmaken en del har för bisexuella killar - det finns då ingen generell motsvarighet bland män iaf. Men som sagt, det kan uppenbarligen vara svårt att hitta en tjej som vore okej med en pojkvän som har/har haft sex med andra killar, men vi finns!

Skönt att höra att ni finns! Men det verkar tyvärr som en stor majoritet är rätt rejält homofoba, eller kanske man ska kalla det "bifoba". Jag fattar faktiskt inte grejen - för mig är det likgiltigt om en tjej är intresserad av tjejsex eller inte, eller kanske till och med positivt för det tyder på en mer öppen och frigjord inställning till sex.
  • Mandel

Skulle nog ha svårt för det om jag inte fick vara med, så hellre trekant än att männen har sex med varandra utan mig närvarande.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Cecese

Jag har inget emot bi-killar och skulle absolut kunna ha en relation med en kille som är bi (det har jag haft). Jag är dock monogam så jag skulle inte klara av att han har sex med andra, oavsett om det är tjejer eller killar. Det är otrohet för mig och inget jag accepterar. Jag vill inte heller ha sex med andra när jag är i en relation. 

• Anonym (Elton)
    Anonym (Ta upp det tidigt) skrev 2021-05-10 19:56:25 följande:
    Jag håller inte med. Visserligen lever jag i en heterosexuell monogam förhållande. Men att få ha två män i min säng samtidigt då och då är rena drömmen.
    Det är nog helt enkelt så att vi alla fungerar olika. En partner med din öppenhet måste vara rena drömmen för många.

Det finns tyvärr alldeles för många både män och kvinnor som är helt inlåsta i boxen och inte ens vågar kika ut på allt som bara väntar på att upptäckas.. 
    Men dom funkar så och dom kan inte ändra på sig. Det är den partnern som du aldrig kan vara riktigt öppen med utan måste dölja dina fantasier och önskningar för. Tyvärr alltför vanligt...

Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.